subs

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Raymonde12
Special member
Special member
BerichtenCOLON 691
GeregistreerdCOLON Zo Dec 06, 2009 19:51

subs

Bericht door Raymonde12 »

ben op zoek naar subs voor in de deuren en achterpanelen iemand enig idee of ervaring mee?

heb voor in de deuren wel 150w rms van boshmann maar een beetje mooi geluid kunnen ze toch nie aan

wou ze wel proberen om ze nog een keer aan een versterker te zetten;) wie weet dat het nog veranderd
viewtopic.php?f=50&t=32777

Toyota The Art Of Driving
g6reke
President member
President member
BerichtenCOLON 2034
GeregistreerdCOLON Di Jun 22, 2004 22:15

Re: subs

Bericht door g6reke »

Subs voor in deuren .....?
Honda Accord Tourer 2011

Classic Mini Cooper Monte Carlo 1994
Raymonde12
Special member
Special member
BerichtenCOLON 691
GeregistreerdCOLON Zo Dec 06, 2009 19:51

Re: subs

Bericht door Raymonde12 »

ja heb er zelf ook nog nooit van gehoord maar is er zoiets?
viewtopic.php?f=50&t=32777

Toyota The Art Of Driving
mark-E12
Special member
Special member
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2008 16:13

Re: subs

Bericht door mark-E12 »

voor kickbass denk ik eerder dan??
*Lenso 18" stage 1
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
ILLKIDD
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 242
GeregistreerdCOLON Wo Jun 06, 2007 19:34

Re: subs

Bericht door ILLKIDD »

Ja ze bestaan wel en ze worden idd ook wel kickbass woofers genoemd. Ze zijn niet erg bekend omdat ze meestal worden gebruikt in hi-end systemen met signaal processors en aparte versterker speciaal daar voor.

Maar om goed geluid te krijgen heb je meestal net als bij normale woofers een behuizing nodig. Ook al is het maar een 6-8 liter behuizing. En net als bij normale woofers moet je de juiste frequentie geven voor optimaal geluid.

Focal, Hifonics, Autobahn, Ground Zero, Audio System, Sinus live en natuurlijk Pioneer hebben ze appert te koop als je toch een leuke instal in gedachten heb..

Maar ik geloof dat je met een mooie coaxial of composet i.c.m. een leuk versterker je al geweldig kwaliteit hebt.
BUTTON_POST_REPLY