ben op zoek naar subs voor in de deuren en achterpanelen iemand enig idee of ervaring mee?
heb voor in de deuren wel 150w rms van boshmann maar een beetje mooi geluid kunnen ze toch nie aan
wou ze wel proberen om ze nog een keer aan een versterker te zetten;) wie weet dat het nog veranderd
subs
ModeratorCOLON Moderator
-
Raymonde12
- Special member

- BerichtenCOLON 691
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 06, 2009 19:51
-
Raymonde12
- Special member

- BerichtenCOLON 691
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 06, 2009 19:51
Re: subs
ja heb er zelf ook nog nooit van gehoord maar is er zoiets?
-
mark-E12
- Special member

- BerichtenCOLON 785
- GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2008 16:13
Re: subs
voor kickbass denk ik eerder dan??
*Lenso 18" stage 1
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
-
ILLKIDD
- Senior member

- BerichtenCOLON 242
- GeregistreerdCOLON Wo Jun 06, 2007 19:34
Re: subs
Ja ze bestaan wel en ze worden idd ook wel kickbass woofers genoemd. Ze zijn niet erg bekend omdat ze meestal worden gebruikt in hi-end systemen met signaal processors en aparte versterker speciaal daar voor.
Maar om goed geluid te krijgen heb je meestal net als bij normale woofers een behuizing nodig. Ook al is het maar een 6-8 liter behuizing. En net als bij normale woofers moet je de juiste frequentie geven voor optimaal geluid.
Focal, Hifonics, Autobahn, Ground Zero, Audio System, Sinus live en natuurlijk Pioneer hebben ze appert te koop als je toch een leuke instal in gedachten heb..
Maar ik geloof dat je met een mooie coaxial of composet i.c.m. een leuk versterker je al geweldig kwaliteit hebt.
Maar om goed geluid te krijgen heb je meestal net als bij normale woofers een behuizing nodig. Ook al is het maar een 6-8 liter behuizing. En net als bij normale woofers moet je de juiste frequentie geven voor optimaal geluid.
Focal, Hifonics, Autobahn, Ground Zero, Audio System, Sinus live en natuurlijk Pioneer hebben ze appert te koop als je toch een leuke instal in gedachten heb..
Maar ik geloof dat je met een mooie coaxial of composet i.c.m. een leuk versterker je al geweldig kwaliteit hebt.
