Als ik de rolla ooit weer verkoop dan gaat de originele knop er terug op.
Niet dat ik met verkoop plannen zit ofzo, maar ik vind het toch fijn om de originele onderdelen nog bij de hand te hebben
ModeratorCOLON Moderator

Ja, past normaal gesproken wel. Volgens mij heeft Kees ook een E12 pookknop in z'n E10 gezet.Bart-E11 schreefCOLONWat doe je met de originele pook knop?
die ziet er wel leuk uit voor mijn auto![]()
weet niet of deze past misschien weten dat de mede forum leden dit ?
ik heb een E11 btw

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

heb da een half jaar geleden ook gehad, maar na een tijdje is da gewoon gestoptJ-Corolla schreefCOLONNee, is zowel bij me werkkleding als me privé kleding gebeurd.
Zou het iets met mijn prachtige metalen TRD knop te maken hebben?![]()
Lijkt me eigenlijk stug, volgens mij was de eerste keer dat ik het merkte trouwens nog met de oude pookknop.

Dat is inderdaad wel de bedoeling.Bart-E11 schreefCOLONMooie aanwinst![]()
komen er nu ook mooie video's van jou kant af na de meetings

O ja, nu zie ik het ookJ-Corolla schreefCOLONIk woon zelf ook in NL hoorzit maar een paar kilometer van je vandaan trouwens.
De spuiter was idd een schadebedrijf, en daar ben ik toen op aanraden van de Toyota dealer geweest.
Ik had me auto bij de dealer laten staan en ben naar dat schadebedrijf gelopen,
Toen ik terugliep zei een andere medewerker van de Toyota dealer "dat spuiten kunnen wij ook wel regelen hoor."
Dus als ik hier in de buurt voor de rest niks vind dan laat ik het alsnog via de dealer doen.
Wat het tinten betreft ken ik de regels en boetes inderdaad wel ja (Blikopdeweg, Wegmisbruikers)![]()
Vraag me alleen af hoe ik achter de standaard tint van mijn voorste ruiten kan komen.
Is op zich een zorg voor later, want de achterste helft van de auto word eerst getint, en die zijn vrij van regels.

Als je goede folie neemt en niet te donker ( ik heb lichtste folie) dan heb je nergens last van.J-Corolla schreefCOLONBinnenkort maar 1 van de spuiters die je hebt opgenoemd opzoeken dan.
Ik werk in Oosterhout, dus dat is een makkelijke om te beginnen. *gaat adres zoeken*
Waar haal ik een tintman vandaan dan?
Een keer naar een politiebureau rijden en vragen of ze me voorste ruiten willen controleren?![]()
Of hebben die 'tintbedrijven' ook zo'n ding?
Voorlopig eerst maar zorgen dat die storing uit me auto is,
en hopelijk tegen het eind van de maand mijn zomerbanden weer onder de rolla leggen.