ik heb hier een setje velgen 17' liggen en zou ze graag opknappen want is wat stoeprandschade aan en ze zien er gewoon niet uit.
nu mijn vraag is welke kleur zou het mooiste zijn onder mijn wagen(corolla e12-kleur zilver)
hieronder een foto(fotoshop mag altijd

)
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.