Windschermen E10 sedan

Over skirts, spoilers, air-intakes, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
fusse
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 75
GeregistreerdCOLON Wo Mei 11, 2011 12:05

Windschermen E10 sedan

Bericht door fusse »

Op de site van een Amerikaanse Corollaclub zag ik een aantal sedans met windschermen. En nu wil ik ze ook!
Ik kan ze krijgen bij autostyle, vierdelig voor een kleine €60,-. Ik twijfel alleen of dit wel goede kwaliteit is, kan iemand mij hier meer over vertellen?

Ik heb ook veelvuldig gezocht op internet voor winschermen van Heko, maar die kon ik alleen vinden voor een ae100, en ik heb een 101. Een leverancier van Heko zou volgens een oud bericht op het forum snowhunter.nl zijn, maar die site werkt niet meer volgens mij. Mocht iemand meer over de kwaliteit en/of verkrijgbaarheid van deze weten dan hoor ik het graag.
fusse
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 75

Re: Windschermen E10 sedan

Bericht door fusse »

Ben inmiddels voorzien!
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Bericht door Co'tje »

waar heb je ze vandaan en wat kosten ze, mischien handig voor diegene die ze ook willen hebben...

ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
fusse
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 75

Bericht door fusse »

Co'tje schreefCOLONwaar heb je ze vandaan en wat kosten ze, mischien handig voor diegene die ze ook willen hebben...

ARco
Ik heb ze besteld via een lokale Autostyle dealer. Autostyle besteld ze vervolgens bij Climair. Ik heb een set besteld voor zowel voor als achter, deze kost €99,99. Een setje voor alleen voor kost €59,99. Ondanks de negatieve berichten die ik las over de windschermen van Autostyle heb ik er toch voor gekozen, gezien ze van Climair komen. En dit bedrijf staat voor zover ik heb kunnen achterhalen bekend om een goede kwaliteit.
SybeHaarsma
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 173
GeregistreerdCOLON Wo Jul 27, 2011 22:47

Bericht door SybeHaarsma »

Tsja, jammer dat achter dan ineens niet meer leverbaar is...
klik hier voor mijn project.
fusse
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 75

Bericht door fusse »

Yep, helaas bleken ze alleen leverbaar voor de voorste portieren. Dat vind ik geen gezicht, dus de boel is retour gegaan.
Nu kan ik hier wel complete sets krijgen. Alleen vraag ik me af of deze ook op mijn Europese variant passen. Gezien de modellen in de USA iets anders zijn. Iemand een idee?
BUTTON_POST_REPLY