Ik dacht ook dat het 17 zou worden!
Wel een hele verbetering hoor
ModeratorCOLON Moderator

Kijk, Peter... Het verschil van 400+ euro tussen 16 en 17 inch vond ik te veel. De set die ik nu heb kost bij elkaar, incl. montage, banden, wax, slotmoeren etc. nog geen 850 euro.CoupÉter schreefCOLONis het 16 inch geworden dan?
Ik dacht ook dat het 17 zou worden!
Wel een hele verbetering hoor

Nieuw of gebruikt??Noedel schreefCOLONIk heb mijn huidige zomerset in 17" ook gekocht voor 950euro hoor, inclusief banden, moeren en cenreerringen
Grtz

Nieuw natuurlijkdesrvman schreefCOLONNieuw of gebruikt??
Of je hebt het heel goed gedaan, of je hebt in iedere velg ongeveer 300 gram lood moeten plakken ...![]()
Het is maar net waar je tegenaan loopt...

CoupÉter schreefCOLONmijn t-sport ook. heeft ook een ketting. Zelf mijn vriendin der yaris uit 2002 heeft een ketting![]()
zou heel raar zijn als jij nog wel een riem heb. anders wordt je bedonderd

Klopt inderdaad! Ik ken de code van de motor niet maar het is een 2.0 d4D inderdaad...Robbie F schreefCOLONCoupÉter schreefCOLONmijn t-sport ook. heeft ook een ketting. Zelf mijn vriendin der yaris uit 2002 heeft een ketting![]()
zou heel raar zijn als jij nog wel een riem heb. anders wordt je bedonderd
jongens, deze auto heeft de 2.0 D4D met een d-riem. anders gezegd de 1CD-FTV motor. niet 1 van de verschrikkelijke AD motoren met ketting
mvg robbie f

Ik heb er hier nog 1 liggen een orginele radio van een model 2006.desrvman schreefCOLONDe radio is een echte maandagmorgen radio, want hij is weer kapot. Hij is weer opgestuurd naar Duitsland voor reparatie. Ze hebben een radio uit een andere verso gepakt die te koop staat in de showroom.
Helaas blijken er 2e hands geen exemplaren te koop te zijn, waarschijnlijk een teken dat ze vaker kapot gaan. Nu ben ik gered, maar de radio zal ik weer in moeten leveren zodra de verso wordt verkocht uit de showroom.
Zijn er voor de verso's van mijn type ook andere mogelijkheden dan de radio die er nu in zit, bijvoorbeeld met navigatie scherm oid?

Okay, bedankt voor je tip.PaulD-CAT schreefCOLONDezelfde als er uit komt gaat er in.
NB, neem 4300K, je ziet echt meer dan met 6000K, ik meld het uit ervaring

Heb je daar toevallig een foto van?galibaba schreefCOLONIk heb er hier nog 1 liggen een orginele radio van een model 2006.desrvman schreefCOLONDe radio is een echte maandagmorgen radio, want hij is weer kapot. Hij is weer opgestuurd naar Duitsland voor reparatie. Ze hebben een radio uit een andere verso gepakt die te koop staat in de showroom.
Helaas blijken er 2e hands geen exemplaren te koop te zijn, waarschijnlijk een teken dat ze vaker kapot gaan. Nu ben ik gered, maar de radio zal ik weer in moeten leveren zodra de verso wordt verkocht uit de showroom.
Zijn er voor de verso's van mijn type ook andere mogelijkheden dan de radio die er nu in zit, bijvoorbeeld met navigatie scherm oid?

Ik heb voor de tweede keer after market Xenon ingebouwd, eerste set ging in de Ibiza, maar ik vind 8000k geweldig.Kees schreefCOLONIk heb nu alle drie de kleuren voor de deur staan:
Starlet: 8000k - BLAUW
Levin: 6000k - WIT-BLAUW
Corolla 4300k - WIT !!!
Als het aan mij zou liggen dat trek ik alles eruit en zet ik overal 4300k in. Duidelijk veel mooier.
Iemand interesse in een setje H7 6000k of H4 8000k single?

desrvman schreefCOLON Heb je daar toevallig een foto van?