owja die heb ik ook nog op de kop kenen tikkenCoupÉter schreefCOLONgoed bezig ruud. Foto!!
en ook een nieuwe lampenversteller?
foto komt binnenkort
ModeratorCOLON Moderator

owja die heb ik ook nog op de kop kenen tikkenCoupÉter schreefCOLONgoed bezig ruud. Foto!!
en ook een nieuwe lampenversteller?
project 2 is200 1jzvvtijunkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r

met dank aanRuudje schreefCOLONsilver vision knipperlichten voor
witte zij knipperlichten
korte antenne
een interieur lampje vervangen
is vandaag allemaal gebeurt aan de rolla
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

ja bart jij hebt vandaag ook moi geholpenBart-E11 schreefCOLONmet dank aanRuudje schreefCOLONsilver vision knipperlichten voor
witte zij knipperlichten
korte antenne
een interieur lampje vervangen
is vandaag allemaal gebeurt aan de rolla![]()
project 2 is200 1jzvvtijunkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r

dankjeMartin B schreefCOLONMooie G6-R!![]()
Je bent ook al goed bezig met de eerste mods zie ik al.
Wees er zuinig op en veel plezier er mee

omdat het kanBart-E11 schreefCOLONklapt er tegen deze week

toch wel chill he da je dadelijk thuis komt en dan is dat al gefikstBart-E11 schreefCOLONnet even tussendoor nieuwe kenteken houders op Ruud zijn auto gezet:
kenteken platen moet echt een keer vervangen worden![]()
Maar daar heb ik niets over te zeggen

komt nog welmartijnE11 schreefCOLONGoed bezig kerel's!
Alleen gaan de logo's nog van je klep af ruud?

CoupÉter schreefCOLONleuke platen ruud.
En inderdaad de kentekenplaten echt nieuwe haha
en logo's kost niets hemaar beter net voor polijsten doen

mwa vergeleken met jou rustig aanPeet schreefCOLONHeb je die g6r al vlink op zijn donder gegeven ,en de wijzer van de km teller al helemaal beneden gehad Ruudje
Of doe je het nog rustig aan ?![]()
gr Peet

inderdaad heb waarschijnlijk net met toeval een bij baantje erbij gekregen voor doorde weeks savonds wat uurtjesPeet schreefCOLONGelijk heb je Ruud![]()
Rustig aan op bouwen ,op een gegeven moment voel je die wagen steeds beter onder je reet
Je weet wat die kan en hoe die zich eigen gedraagt
Op een gegeven moment kan je er mee gooien en smijten![]()
Alleen uit kijken bij dit weer ,bandjes worden niet zo warm .
En denk aan je rijbewijs en veiligheid Ruud![]()
gr Peet

peet karten is echt leuk ben benieuwd wat ik er van bak wand de laatste keer was ik heel wat KG zwaarder dus nu moet ik zoiezo sneller zijnPeet schreefCOLONAls jullie maar alle 2 uit kijken met je mooie wagentje en rijbewijs![]()
Welke Rob bedoel je ,die monteur die je ontsteking afgesteld heb ?
Heb die hem ff op zijn staart getrapt hahaha ?![]()
We gaan een zondag wel ff knalle op die kart baan .al heb ik dat nog nooit gedaan![]()
gR Peet

ik heb er bijna 110 gewogen maar da is nu terug naar de 82Peet schreefCOLONHet mooie is om een keertje alle g6r,s en look a like ,op de foto te nemen
Ook die van Bart er tussen .(wel ff alle kentekenplaten weg werken op de foto)
![]()
Lijk me een strak plan voor de lente ,zo dat iedereen zijn zomer slippers er onder heb zitten![]()
Of zit ik nu in me eige te lulle![]()
Nou ik weeg 100 kg schoon aan de haak ,dus ik denk dat die klote kar nog niet eens weg kom![]()
Ff een puist kerosine in dat tankje gooie![]()
Maar heb er zin an .ff knalle
Moet trouwens die wage nog wassen ook ,er licht weer een puist zant op pffff
Heb alleen geen tijd pffff
gr Peet

je vergeet dat schitterend ding van Martijn E11Peet schreefCOLON Ook die van Bart er tussen .![]()
nou ik heb een keer niet kunnen winnen van onze Ruud en die was toen zeker 25 kg zwaarderPeet schreefCOLON Nou ik weeg 100 kg schoon aan de haak ,dus ik denk dat die klote kar nog niet eens weg kom![]()
gr Peet