motor reviseren

Over de aandacht...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
kevin91
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Di Apr 12, 2011 20:12

motor reviseren

Bericht door kevin91 »

Kan iemand misschien mij een goedkoop adresse geven waar ik mijn motor kan reviseren.
heeft namelijk al 262 dkm er op zitten.

groeten,
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: motor reviseren

Bericht door Bart-E11 »

wat voor motor gaat het om ?
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Bjorn Carolla G6
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 465
GeregistreerdCOLON Di Sep 15, 2009 17:09

Re: motor reviseren

Bericht door Bjorn Carolla G6 »

262dm km is toch niet zoveel ?
Groetjes Bjorn ;)
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6083
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43

Re: motor reviseren

Bericht door Linea Sol »

zo te lezen bij zijn Avater een E10 1.3
Gegroet JO

CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024 8-)
PaulRAV4
Special member
Special member
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON Ma Okt 26, 2009 12:57

Re: motor reviseren

Bericht door PaulRAV4 »

Je wil vooral goedkoop of moet het ook goed gebeuren?
RAV4 Executive 2.0 CVT 2010
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6083
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43

Re: motor reviseren

Bericht door Linea Sol »

En anders een motor op de sloop kopen ;) met 3mnd garantie
Gegroet JO

CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024 8-)
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6083
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 16:43

Re: motor reviseren

Bericht door Linea Sol »

Is hier nog iets mee gedaan ???????????

Ben benieuwd wat het geworden is ???? ( misschien wel helemaal nix )
Gegroet JO

CHR (2) 1.8 First Edition bjr 2024 8-)
kevin91
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Di Apr 12, 2011 20:12

Re: motor reviseren

Bericht door kevin91 »

Het moet natuurlijk goedkoop maar ook goed gebeuren :P.
Heb zelf nog niets gevonden
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Re: motor reviseren

Bericht door Co'tje »

maar neem aan dat er nog een andere rede is dan alleen maar de km stand, want die km stand is nog heel niet zo gek hoor.

Pas als hij flink olie gebruikt of hele rare geluiden maakt zou ik er over na ga denken..

ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Niekisnu
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1356
GeregistreerdCOLON Wo Jan 26, 2011 00:27

Re: motor reviseren

Bericht door Niekisnu »

Wat is "veel" olie gebruiken ?
Sold: Toyota Corolla E10 1.3i Sport Limited (1996).
-Toyota Corolla E11 1.6 Terra (2000)
-Lexus IS200 Sport

-Niek
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Re: motor reviseren

Bericht door Co'tje »

Niekisnu schreefCOLONWat is "veel" olie gebruiken ?

ik heb altijd begrepen dat de grens van 1 op 1000 of minder aangehouden word om te reviseren.
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
kevin91
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Di Apr 12, 2011 20:12

Re: motor reviseren

Bericht door kevin91 »

Het ging eigenlijk alleen bij mij om de kilometers ;), maar bedankt voor de tip :)

gr. kevin
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Re: motor reviseren

Bericht door Co'tje »

kevin91 schreefCOLONHet ging eigenlijk alleen bij mij om de kilometers ;), maar bedankt voor de tip :)

gr. kevin

in dat geval zonde van het geld...

ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
Vogel!
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON Ma Jan 09, 2012 22:05

Re: motor reviseren

Bericht door Vogel! »

lekker door rijden zonder problemen maar in veendam zit volgens mij ook 1 die wel goed is prijs weet ik niet
Toyta corolla e10 !
luca
President member
President member
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON Di Sep 17, 2002 00:08

Re: motor reviseren

Bericht door luca »

huuuuuuuuuu??????????? :? :? :?
het is goedkoper om een dynamo van een toyota na 10 te vervangen dan elk jaar een dynamo van een opel voor 10 jaar lang te vervangen!
PaulRAV4
Special member
Special member
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON Ma Okt 26, 2009 12:57

Re: motor reviseren

Bericht door PaulRAV4 »

:zucht:
RAV4 Executive 2.0 CVT 2010
luca
President member
President member
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON Di Sep 17, 2002 00:08

Re: motor reviseren

Bericht door luca »

luca schreefCOLONhuuuuuuuuuu??????????? :? :? :?
dit was eigelijk mijn antwoord op de lange spam tekst wat over vliegen ging,en nu gaan we weer over auto'tjes praten :lol: :lol:
het is goedkoper om een dynamo van een toyota na 10 te vervangen dan elk jaar een dynamo van een opel voor 10 jaar lang te vervangen!
BUTTON_POST_REPLY