Goedemorgen mensen,
Ik ben van plan een Corolla te kopen en deze op te knappen. Ik heb op de site van mobile een mooie gezien. zie hier.
De auto moet alleen uit Duitsland komen. Het kost mij teveel tijd om er zelf heen te rijden en op te halen. Ik wil graag weten of iemand van jullie ervaring heeft met het transport van auto's. Of iemand een goed transport bedrijf weet, die niet te duur is. Ik kwam zelf op een site waar je een auto transport opdracht kan plaatsen. Ik weet alleen niet of dit helemaal betrouwbaar is. Hebben jullie tips voor me?
Zaken m.b.t. RDW e.d. zijn mij bekend. Ik zoek alleen een goede transporteur eigenlijk en naar ervaringen.
Bedankt!
Auto uit Duitsland
ModeratorCOLON Moderator
-
carpimper
- Newbie

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON Vr Dec 16, 2011 11:04
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Auto uit Duitsland
Dan zou ik gaan voor een import bedrijf die het helemaal voor je regelt. Anders niet aan beginnen.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
Calavera
- Full member

- BerichtenCOLON 401
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 05, 2005 01:31
zoveel werk is het niet hoor... ik heb de levin opgehaald en binnen 2 weken op kenteken.
Starlet met 4age 
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
nee dat klopt. is niet veel werk. Maar als je zelf niet op wilt gaan halen kun je het beter aan een bedrijf over laten. Iemand daarheen sturen voor transport
nee dank je.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
-
Calavera
- Full member

- BerichtenCOLON 401
- GeregistreerdCOLON Ma Dec 05, 2005 01:31
Absoluut waar. Voor dat geld denk ik eerder dat je het beter kan laten staan. just my 2 cents.
Starlet met 4age 
-
perz
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 1382
- GeregistreerdCOLON Do Dec 28, 2006 10:32
gewoon zelf ophalen is maar een klein stukje duitsland in
schade ziet er uit als rijdbaar ander knipperlicht monteren en een rol ducktape meenemen binnenscherm verwijderen en dan naar huis rijden.
schade ziet er uit als rijdbaar ander knipperlicht monteren en een rol ducktape meenemen binnenscherm verwijderen en dan naar huis rijden.
E11 (WRC) - Avensis T22.5 - Suzuki Coupe - Starlet P8