Witte Reus schreefCOLONJe kunt hem verlagen door een stuk van je veren af te slijpen; zelf ook gedaan!
Je kunt zelf van polyester booskijkers maken; zelf ook gedaan!
Je kunt zelf een logo loze gril maken mbv polyester; zelf ook gedaan!
Je kunt je bumper vrij eenvoudig aanpassen mbv polyester; zelf ook gedaan!
Je kunt je achterlichten van binnen polijsten en zo heldere achterlichten maken.
Je kunt zelf een shortshifter maken dmv afzaken vanje pookknop; zelf ook gedaan!
Je kunt je interieur verlichting een andere kleur geven; zelf ook gedaan!
Je kunt zelf verstevigingen maken zodat hij strakker stuurt; zelf ook gedaan!
Je kunt hem eens goed wassen, polijsten en ind e was zetten; zelf ook gedaan!
etc, etc, etc, etc, etc......................
Maar zoals al eerder gezegd; kijk de project topics maar door en je zult veel info vinden en stuur iemand een bericht voor mer info. De meesten hier helpen je graag
thnx!
@sgt_lyna ja we deden fotoshootje met alle(4) de toyota's thuis
E10 1.6 gxi kleur 3k4 red mica 06/04/1995 Bought for €100 and Sold for €500
nou serieus veren slijpen kan echt gevaarlijk zijn
veren worden korter dus spanning tussen de schotels is minder bij uitverende werking
stel voor je rijd over de A4 richting Antwerpen
net voor de grens zit een hele mooie kuil die zowat als schans dient
nou rij daar maar eens met 120 door, je veren gaan uit de schotels en je auto reageert niet meer zoals je het wilt en dat op die snelheid is levens gevaarlijk
Dacht dat jij dat wel wist met je technisch inzicht in auto's
Waar heb ik vermeld dat je de veer moet afslijpen zodat ze uit de schotel kunnen schieten?
Bovendien lukt dit bij een standaard demper en veer combi maar zeer moeilijk en je raakt eerder de grond met je bodem dan dat de veer uit de schotel schiet
P.S.; beetje raar dat iemand met zo'n tekst onder zijn berichten zo bang is om iets aan de ophanging te doen
If it isn’t blown, it has to suck!
Water injectie houdt de kop koel!
Check de site voor meer foto's (de witte is niet meer !): DEWITTEREUS.
Goed dan, ik zal het uitleggen: je kunt een veer wel degelijk afslijpen. Je moet er wel rekening mee houden dat bij uitveren de veer niet los mag komen (afkeur bij keuring!). En natuurlijk (bij veren die taps toelopen) opletten dat de veer nog in de veerschotel past. Ook nog ff mooi vlak slijpen zodat de veer mooi aanligt.
Zo goed?
If it isn’t blown, it has to suck!
Water injectie houdt de kop koel!
Check de site voor meer foto's (de witte is niet meer !): DEWITTEREUS.
Witte Reus schreefCOLONGoed dan, ik zal het uitleggen: je kunt een veer wel degelijk afslijpen. Je moet er wel rekening mee houden dat bij uitveren de veer niet los mag komen (afkeur bij keuring!). En natuurlijk (bij veren die taps toelopen) opletten dat de veer nog in de veerschotel past. Ook nog ff mooi vlak slijpen zodat de veer mooi aanligt.
Zo goed?
gewoon een setje TTE eibach kopen kost een paar euro maar is wel gewoon goed
@ Ruud ja maar daar gaat het niet om, de topicstarter wil goedkope tips en die geeft Rik witte reus gewoon. afslijpen heb ik vaker gezien en is tot nog toe idd altijd goed gegaan.
@ Witte reus, als iemand goedkope tips vraagt om goedkope tips en je zet er zoiets bij waarvan je weet dat het wel goed moet gebeuren, is het mischien slim om dat er de volgende keer bij te zetten. ik weet dat het de verantwoordelijkheid blijft van de persoon zelf. maar toch als ik vroeger de tip van afslijpen had gehad had ik wss ook als beun de haas gewoon de slijptol erin gezet en niet gekeken hoe en wat, omdat "iemand die er veel vanaf weet zegt dat het gewoon kan".. ik weet het ik weet het iets met in de sloot springen enzo...
@ topicstarter, Witte reus geeft hier idd flink wat tips waar je wat mee kan, zeker met poly kan je veel leuke dingen maken.
wat ook niet heel duur is is witte knipperlicht units dat geeft ook altijd een hele andere look.
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
ik vind die tips van @wittereus ook echt goed ga er zeker een heleboel gebruiken.
moet toch nog met polyester me minibike kappen maken dus glijk maar even flink spullen aanschaffen
Groeten Harmen
corollaharmen schreefCOLONik vind die tips van @wittereus ook echt goed ga er zeker een heleboel gebruiken.
moet toch nog met polyester me minibike kappen maken dus glijk maar even flink spullen aanschaffen
Groeten Harmen
Weet niet waar je vandaan komt, maar kijk een bij polyservice.nl ze zitten in nieuwerkerk aan de ijssel en in amsterdam en daar is het redelijk voordelig..
ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
corollaharmen schreefCOLONik vind die tips van @wittereus ook echt goed ga er zeker een heleboel gebruiken.
Groeten Harmen
Weet niet waar je vandaan komt, maar kijk een bij polyservice.nl ze zitten in nieuwerkerk aan de ijssel en in amsterdam en daar is het redelijk voordelig..
ARco
Bedankt! ik woon in berkenwoude, vlakbij bergambacht en stolwijk.
Groeten Harmen
corollaharmen schreefCOLON
Bedankt! ik woon in berkenwoude, vlakbij bergambacht en stolwijk.
Groeten Harmen
oh das vlak bij mij, ik woon in schoonhoven..
ARco