kuipstoelen

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

hallo ik heb vandaag voor mijn e11 kuipstoelen gekocht
zijn hier stoelframes voor om in te bouwen of moet je die zelf maken iemand ervaring?
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: kuipstoelen

Bericht door Bart-E11 »

makkelijkste is om op de sloop nog een set stoelen te scoren ;)
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20

Re: kuipstoelen

Bericht door Corolla Nijverdal »

En die van een e10 zijn hetzelfde ;)
Zijn makkelijker te vinden en goedkoper.
Gr,
Trystan
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

bedankt voor de reacties,
ik ga morgen wat metaal halen en een frame proberen te maken. ;)
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20

Re: kuipstoelen

Bericht door Corolla Nijverdal »

juul.corolla.gtsi schreefCOLONbedankt voor de reacties,
ik ga morgen wat metaal halen en een frame proberen te maken. ;)
Ik zou als ik jouw was een frame kopen van een e10 en die gaan aanpassen.
Scheelt een hoop werk!
Ben er zelf namelijk ook al een poosje mee aan het kijken en dat is gewoonweg het simpelst en het goedkoopste ;)
Gr,
Trystan
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

heb 2 stoelen voor g6 gevonden morgen of vrijdag effe ophalen en dan wat lassen hoe krijg je de binnenste en buitenste rail van elkaar?
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20

Re: kuipstoelen

Bericht door Corolla Nijverdal »

juul.corolla.gtsi schreefCOLONheb 2 stoelen voor g6 gevonden morgen of vrijdag effe ophalen en dan wat lassen hoe krijg je de binnenste en buitenste rail van elkaar?
Dat zou ik echt niet weten :?
Zien die g6 stoelen er nog netjes uit?
Zoja heb ik misschien wel intresse!
Gr,
Trystan
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

zal morgen foto's maken als ik ze op ga halen
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20

Re: kuipstoelen

Bericht door Corolla Nijverdal »

juul.corolla.gtsi schreefCOLONzal morgen foto's maken als ik ze op ga halen
Oke, alvast bedankt!
Gr,
Trystan
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

vandaag pas om 5 uur terug van school dus het wordt toch vrijdag ;)
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20

Re: kuipstoelen

Bericht door Corolla Nijverdal »

juul.corolla.gtsi schreefCOLONvandaag pas om 5 uur terug van school dus het wordt toch vrijdag ;)
Is helemaal goed hoor!
Zit geen haast bij.
Heb nog stoelen in de auto dus kan gewoon rijden haha
Gr,
Trystan
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

heb ze zojuist opgehaald zijn nog goed van staat,en er zitten airbags in.
hier wat foto,s
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

weet iemand hoe je de 2 rails van de stoelslede uit elkaar krijgt? krijg ze niet van elkaar en wil hem niet al te veel gaan beschadigen ;)
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20

Re: kuipstoelen

Bericht door Corolla Nijverdal »

Bedankt voor de foto's maar zijn voor mij niet de goede. Deze zijn nieuwer als mijn interieur.
Gr,
Trystan
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

heb nu de frames bijna klaar dwarsbalkjes lassen en stoelen erop zetten foto's komen eraan
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

ze zitten er eindelijk in morgen effen foto's maken :D :D
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

hehe eindelijk
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: kuipstoelen

Bericht door CoupÉter »

leuke stoelen :)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
juul.corolla.gtsi
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON Zo Dec 18, 2011 10:27

Re: kuipstoelen

Bericht door juul.corolla.gtsi »

nog iemand geintresseerd in g6 stoelen met airbag?
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20

Re: kuipstoelen

Bericht door Corolla Nijverdal »

Mooie kuipstoelen zeg!
Gr,
Trystan
BUTTON_POST_REPLY