velgenborstel

Over de aandacht...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Daniel092
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 694
GeregistreerdCOLON Di Jul 13, 2010 23:05

velgenborstel

Bericht door Daniel092 »

beste forumleden,

ik had een klein vraagje ik heb op dit moment last van een probleempje,

sinds een maand heb ik nieuwe velgen maar ik ben er achter gekomen dat deze velgen erg lastig zijn schoon te maken zonder borstel.
nu heb ik zo huis tuin en keuken borstel gebruikt van de action om te proberen maar ook dit was geen succes.

nu was mijn vraag wat is nou een goede velgenborstel voor deze velgen:
IMG_2230 (Medium).jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Het gaat niet om wat je bereikt, maar om de keuzes die je maakt.
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: velgenborstel

Bericht door Bart-E11 »

ik ben niet zo huiverig over velgenborstels
wijzelf (ruudje en ik) zelf gebruiken een washmitt om de velgen schoon te maken
bij mij kan je heel makkelijk de hele velg inc het velgenbed schoon maken zonder de velg te demonteren
bij Ruudje die heeft ook multispaaks die kan het niet maar wij vinden het allebei niet storend dat de binnenkant vies is bij die velg
straks als de winter aan breekt dan is het wel grote schoonmaak
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Ruudje
President member
President member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON Di Mei 31, 2011 22:41

Re: velgenborstel

Bericht door Ruudje »

Ik pak zoo af en toe wel de binne kant mee maar dat kan pas perfect als de velgen van de auto af zijn
Groetjes Ruud

Mijn topic
junkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r
project 2 is200 1jzvvti
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: velgenborstel

Bericht door Joseppe »

afwaskwast van paardenhaar, ook bij de action of zo'n lange kwast met zo'n knik erin. Velgenborstels op nieuwr velgen ben ik huiverig voor het nylon kan gaan krassen in de lak.
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: velgenborstel

Bericht door Leon »

Washmitt werkt prima bij multispaaks velgen. ;)
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
corollad4d
Full member
Full member
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON Zo Jun 22, 2008 09:24

Re: velgenborstel

Bericht door corollad4d »

Ik gebruik een borstel die hier op lijkt,

http://www.carclean.nl/product/Carclean ... USH_100750" onclick="window.open(this.href);return false;
Corolla E12 D4D SOL
Custom made Exhaust
Bilstein B16
yorick
President member
President member
BerichtenCOLON 2238
GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17

Re: velgenborstel

Bericht door yorick »

Ik gebruik een wheel whoolie van monello, en dan de kleine variant. Dat in combinatie met een goede velgen shampoo en iron X geeft een heerlijk resultaat
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
Sgt_Lyna
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2453
GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22

Re: velgenborstel

Bericht door Sgt_Lyna »

Ik heb gewoon Steve aangeschoten op C-day en gezegd dat ik een borstel voor de velgen wilde :lol: werkt prima! :)
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: velgenborstel

Bericht door Bart-E11 »

Sgt_Lyna schreefCOLONIk heb gewoon Steve aangeschoten op C-day en gezegd dat ik een borstel voor de velgen wilde :lol: werkt prima! :)
dan moet Daniel as zondag naar Gemert komen om steve aan zijn mauw te trekken
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
aygo tuner
Special member
Special member
BerichtenCOLON 795
GeregistreerdCOLON Wo Sep 08, 2010 01:09

Re: velgenborstel

Bericht door aygo tuner »

deze moet je hebben dan heb je geen borstel nodig

http://www.halfords.nl/shop/auto-onderh ... eur/105519" onclick="window.open(this.href);return false;

gebruik het zelf ook ga dit weekend bij steve even halen die van mij is op
1 stand vol gas.

1 engine dead. 6/7 laps zandvoort.

second engine 79hp en 99.8nm.
Normal 68hp en 91.0 nm.

new car soon

Aygo Bleu comfort.
Lone wolf
President member
President member
BerichtenCOLON 1073
GeregistreerdCOLON Zo Apr 29, 2007 21:31

Re: velgenborstel

Bericht door Lone wolf »

aygo tuner schreefCOLONdeze moet je hebben dan heb je geen borstel nodig

http://www.halfords.nl/shop/auto-onderh ... eur/105519" onclick="window.open(this.href);return false;

gebruik het zelf ook ga dit weekend bij steve even halen die van mij is op

Kan me niet voorstellen dat je binnenkant van de velg die zwart is hiermee "ff" schoonspoelt... Een borstel is denk ik toch wel nodig. Als ik zie bij mijn vaders ASX...ik was zijn auto altijd, maar die velgen passen mijn handen gewoonweg niet door dus ik wil ook een borstel gaan halen.
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: velgenborstel

Bericht door Bart-E11 »

tsja velg goed kleien als hij uit de doos komt ;)
scheelt al zoveel met schoonmaken ;)
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: velgenborstel

Bericht door CoupÉter »

Washmitt is gewoon het beste medicijn ;)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
yorick
President member
President member
BerichtenCOLON 2238
GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17

Re: velgenborstel

Bericht door yorick »

aygo tuner schreefCOLONdeze moet je hebben dan heb je geen borstel nodig

http://www.halfords.nl/shop/auto-onderh ... eur/105519" onclick="window.open(this.href);return false;

gebruik het zelf ook ga dit weekend bij steve even halen die van mij is op
Daar zou ik dus mee oppassen persoonlijk. Her en der op diverse autopoets fora zijn er plaatjes te vinden van velgen die helemaal naar de galemiese zijn gegaan door dat spul. Gewoon bij steve zijn huismerk velgenreiniger bestellen, is een stuk duurzamer. Neem er ook wat ironX bij en klaar ben je ;).
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
Gebruikers-avatar
J-Corolla
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 4385
GeregistreerdCOLON Zo Aug 22, 2010 18:32

Re: velgenborstel

Bericht door J-Corolla »

Ik sluit me aan bij de washmitt gebruikers. :)
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―


― ― BEST OF PAINT 2013MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
BUTTON_POST_REPLY