Zo juist naar een heel avontuur te hebben gehad met mijn uitlaat ( komt nog wel even in projecttopic van mij) Ben ik begonnen aan het detailen van mijn auto. Wat mij opviel bij het demonteren van mijn achterspoiler:
Er is op bijde uit einden lak weg gesleten door de spoiler!! Dus ik geef jullie het advies mee demonteer allemaal even je achter spoiler en kijk zelf even of dit bij jou ook het geval is.
Ik maak vanavond even een DHZ hier over. Maar ik wou het toch even melden om roestproblemen te voorkomen.


