Aan alle E11 rijders!!! LET OP!!

Over de aandacht...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Aan alle E11 rijders!!! LET OP!!

Bericht door martijnE11 »

Hallo allemaal.

Zo juist naar een heel avontuur te hebben gehad met mijn uitlaat ( komt nog wel even in projecttopic van mij) Ben ik begonnen aan het detailen van mijn auto. Wat mij opviel bij het demonteren van mijn achterspoiler:

Er is op bijde uit einden lak weg gesleten door de spoiler!! Dus ik geef jullie het advies mee demonteer allemaal even je achter spoiler en kijk zelf even of dit bij jou ook het geval is.

Ik maak vanavond even een DHZ hier over. Maar ik wou het toch even melden om roestproblemen te voorkomen. ;)
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Ruudje
President member
President member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON Di Mei 31, 2011 22:41

Re: Aan alle E11 rijders!!! LET OP!!

Bericht door Ruudje »

goed dat je het even meld ;)

mijn spoiler moet er toch binnenkort af ;) dan zal ik dat wel meteen even controleren bedankt voor de tip :D
Groetjes Ruud

Mijn topic
junkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r
project 2 is200 1jzvvti
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
BerichtenCOLON 3837
GeregistreerdCOLON Vr Dec 26, 2008 21:14

Re: Aan alle E11 rijders!!! LET OP!!

Bericht door martijnE11 »

Toen bart zijn TTE monteerde was er niks aan de hand? Geen schaafplekjes of iets?
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Ruudje
President member
President member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON Di Mei 31, 2011 22:41

Re: Aan alle E11 rijders!!! LET OP!!

Bericht door Ruudje »

martijnE11 schreefCOLONToen bart zijn TTE monteerde was er niks aan de hand? Geen schaafplekjes of iets?
was ik niet bij dus durf het niet te zeggen ;)
Groetjes Ruud

Mijn topic
junkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r
project 2 is200 1jzvvti
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Aan alle E11 rijders!!! LET OP!!

Bericht door CoupÉter »

ik had het ook niet toen ik mijn spoiler toen wisselde van origineel naar booster met mijn oude e11.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Gebruikers-avatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543
GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12

Re: Aan alle E11 rijders!!! LET OP!!

Bericht door Bart-E11 »

met de TTE spoiler wissel niets gezien en die zit nu (gedeeltelijk) vast gekit :lol:
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
autofreak
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1196
GeregistreerdCOLON Wo Sep 22, 2010 10:05

Re: Aan alle E11 rijders!!! LET OP!!

Bericht door autofreak »

ook niets gezienm aar ik zal hem toch jaarlijks even controleren.
corolla. a car to be proud of.
BUTTON_POST_REPLY