Heb het bij mij ook al bekeken, nog vòòr ik die camberboutenhad gekocht,
maar vooraan is dat zo goed als niet te doen.
Ge kunt zeker proberen, maar ik zeg het maar op voorhand
Grtz
ModeratorCOLON Moderator








Hobby mag geld kosten!









Mijn velgen zitten nu vooraan wat naar binnen, maar dat komt enkel door die camberbouten.ORBB schreefCOLONOk, thx voor de commentaren,
@ Noedel; het is natuurlijk moeilijk om te zien, maar hebt gij nog veel ruimte over aan de binnenzijde van het wiel ? (tussen zijkant band en wielkast)
als ik dan zou iets nemen met ET 42 wat dus nog meer naar binnen zit, dat ik niet stomweg een verkeerde velg bestel...



Als ge een velg neemt van 18x7.5, met ET 42, danORBB schreefCOLON @noedel:
7J breed
ET40 dachtik ? weetk ni zekers





Binnenkort maar eens wat afsprekenORBB schreefCOLONJa klopt pfff :O
Wel leuk om zo is een foto terug te zien













Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
