Ik loop er al heel even mee dat ik steeds meer kilometers ga rijden maar aan de andere kant voldoet mijn T-sport nog prima.
Nu ben ik benieuwd wat de auto nog waard is. Het is dus een T - Sport uit 2002 met nu 183.00 op de teller maar het huidige blok heeft maar 67.000 gelopen en de koppeling 30.000. Remmenblokken zijn ook dit jaar vervangen en er is een nieuwe aandrijfas in gekomen aan de linkerkant.
Achter een Progress swaybar
Xenon verlichting
Heldere zijknippers
Achterlichten vervangen door originele faceliftunits, vond ik mooier en stoerder.
30 mm eibach verlagingsveren
17 inch lichtmetaal
Parkeersensoren
Dikgedrukte kentekenplaten
Logoloze kentekenplaathouders
Korte antenne
K&N Powerfilter en originele filterbox met K&N inlegfilter
Volledig gecleaned rondom inclusief alle stootstrips
Juli 2012 volledig overgespoten sindsdien altijd gewassen met 2 emmer systeem en professionele poetsspullen.
Rondom professioneel getint (achterruit, achterportieren, voorportieren en band op raam) alles binnen goedkeuringswaardes met rapport.
T-sport spoiler, T-sport veerpootbrug.
Afneembare trekhaak met de stekker achter bumper waar je wel gewoon bij kunt.
Alpine INE S900R dubbeldin navigatie/radio/carkit/dvdspeler met 128 GB harddisk. Neemt telefoon en gemiste oproepen etc. gewoon over.
Volledige Polk Audio installatie:
Alpine INE S900R 2 din radio met 3 RCA uitgangen en nog een heel verhaal
2 DIN adapter Corolla E12
Polk DB6501 composet met tweeter in voordeur
Polk DB651 coaxset in achterdeur
Polk DB1240 subwoofer
Polk PA660 4 kanaals versterker (4 * 75 watt rms Klasse A/B)
Polk C300.2 2 kanaals versterker (2 * 150 watt RMS fabrieksopgave, 2 * 180 watt RMS volgens testrapport klasse D) -> Gebrugd voor subwoofer (kan 550 watt RMS maar ga minder spelen)
Kist Polk DB1240 ingebouwd in reservewiel met behoud reservewiel
Caliberbasscontroller voor gain en hertzafstelling voorin
Voedingverdeelblok met zekeringhouder, massaverdeelblok, voedingskabel volledig in ribbelslang.
Auto is niet nieuw maar qua uiterlijk en motorisch gezien in nieuwstaat.