Ik heb onlangs een set mistlampen gekocht op ebay voor een corolla/
Nu dacht ik gewoon plug en play, maar dat blijkt niet zo te zijn. (voor mij toch, wss voor andere wel :p)
Ik heb foto's gemaakt hoe ik denk dat het moet aangesloten worden (erop klikken om de vergrootte versie te zien):
Geheel:


Hier zit ik denk ik vast. De witte dikke stekkers die niet omringd zijn, daarmee weet ik niet wat te doen. ook weet ik niet welke van de 2 ik moet gebruiken, die met de gele (links) of die met de zwarte kabels (rechts). (ik veronderstel dat je maar 1 vd 2 moet gebruiken?)



Voor de witte stekkers heb ik naast mijn koppelingspedaal gekeken, maar daar zie ik geen juiste aansluiting.
Kan er iemand eventueel zeggen hoe ik deze moet schakelen, of eventueel een schema voorzien met uitleg waar ik die witte stekkers moet steken?
