@ Sgt_Lyna: Ja dack je wel rachid !! Ja dat maakt hem af he

En driftworks is een heeeel bekend merk bij de skyline en staat voor kwaliteit en snel te herkennen aan de oranje kleur dus
@ Bart-E11: Nou bart , nogmaals omdat IK denk dat die lagers niet voor niets kapot zijn gegaan! Ik heb NA de koppakking 2 proefritjes ook rollend gedaan, heel rustig ,alleen om te luisteren of het allemaal goed klinkt enz... daarna zou ik hem brengen voor afstellen... Maar toen kwam die luchtfilter plaat binnnen voor koude lucht, toen ben ik wat gaan rommelen en wilde ik kijken of ik met een kleiner luchtfilter geen vermogen verlies... Dus toen voor eerst weer snelweg op en met invoegen ging hij al stuk !! dus meteen er weer af en naar huis gerold...
Toen waren mijn lagers stuk !
Dus ik DENK dat hij verkeerd staat afgesteld, maar stationair gaat het goed, dus toch maar even inrijden met stapvoets rijden... geen probleem , maar ga ECHT GEEN risico lopen! Straks is het wel een kantelende zuiger!
Duidelijk .??
@ J-Corolla: Gozer je moest eens weten ! Ik heb me echt kapot gelachen hoe idioot mensen op je reageren ! komen ze eerst dik op je kont kleven , hebben ze helemaal vrij baan, en dan gaan ze terug schakelen, vol gas er langs rijden en vlak voor me weer naar rechts.. terwijl ze ECHT vrij baan hadden !! En zelfs als ik even mijn alarm lichtjes aan deed om aan te geven dat ze even moesten inhalen
k*t vw's en audi's !! Wacht maar als ik weer heel ben :p haal ik ze weer dwars in
En bedankt, vind het ook erg mooi geworden idd !!