Voor degene die ook zelf de sideskirts willen monteren, hierbij mijn kleine plan van aanpak (kort samengevat):
Ooow wat is dit moeilijk om als uitleg te typen haha ....
- schilderstape plakken op de dorpel
- de skirt met de grote zwarte ronde clips aan de onderkant bevestigen, zodat deze wat schuin hangt. (oja, die rubberen lijst aan de onderkant hoeft er niet meer op, anders past die skirt niet meer)
-Tape deze dan vast of houd het met 2 personen vast en daarna met een potlood de bovenkant van de skirt een lijn trekken, zodat je de contouren hebt van de skirt
- de verticale hoogte van de clipjes op de skirt afmeten en diezelfde afmeting op de tape aftekenen (uiteraard vanaf de lijn gezien)
- verder heb ik deze tips ook gebruikt

:
viewtopic.php?f=50&t=7354&p=148676&hili ... en#p148676" onclick="window.open(this.href);return false;
- dan eerst met een kleine boor de gaten boren, en dan de skirts even erop ter controle (je kan altijd de skirts even laten hangen met die grote zwarte clips)
- dan met een grotere boor (8mm) de gaten boren.
- ijzermenie of een andere roestwerend middel in de gaten smeren, je kan daarna ook de kleur verf van je auto in de gaten vullen.
- na het drogen van de menie, de clipjes van de skirt in de gaten zetten en daarna de skirt vanaf de achterkant naar de voorkant erin schuiven...
- de grote dopjes (7x) aan de onderkant weer terugplaatsen. Dat was het denk ik
Ik zeg....GOODLUCK