Ja ik kan dus een setje deurtjes overnemen. Alleen ondanks dezelfde kleurcode is het nog maar de vraag of je geen verschil gaat zien. én dan moet ik dus de ramen en het hele binnenwerk gaan overzetten. Volgens mij een aardige rotklus.Bart-E11 schreefCOLONWtf jou moeten ze ook altijd hebben net als bij je corolla
Ik heb de laatste tijd ook meer op het rijden dan het uitwelijk
Maar zo'n schade zou ik dan wel even de lakstift pakken en later die deur kopen van de sloop
Het is gewoon balen, want je wilt je auto gewoon netjes strak houden, daar houd je rekening mee qua parkeren en noem het maar op. Maar dan heb je nog genoeg van die staatsidioten die geen kont om een ander zn spullen geven.
Misschien kan ik me beter de frustraties besparen en accepteren dat hij zolang ie op straat staat, hij gewoon niet strak te houden is.
Hopelijk over een half jaar o.i.d. staat hij lekker in een stalling en heb ik er een cheap daily drivertje bij.
Ja klopt Peet, maar ook langs de Slufter heb je een mooie S bocht naar boven. En parralel langs de snelweg, onderlangs het Hartelkanaal heb je ook een mooi stukje door de bossenPeet schreefCOLONJa daar zijn mooie bochten pim ,je mot wel balle hebbe om vlink er door heen te knalle
snel heden zijn vele male hoger dan op de baan
Leuke foto,s al die subaru,s bij elkaar en die van jou
zonde van dat gat man ,om gek van te worde
mooie update die veren pim
Peet
J-Corolla schreefCOLONGatverdamme.. :/ Ik heb dit jaar geluk gehad met vuurwerk, normaal parkeer ik 'm "veilig" tussen 2 huizen in op een oprijlaan, en juist dan ligt er altijd rommel op de E12, nu stond 'ie gewoon aan straat en is er helemaal niks gebeurd.
Als je 'm niet ergens binnen kan zetten is 't gewoon een kwestie van geluk hebben, zelfs de 'veilige' buitenplekjes hoeven niet veilig te zijn.
Klopt, maar nu dat vuurwerk maar zwaarder en zwaarder wordt, is de kans op schade ook steeds meer aanwezig! Wel balen, van mij mogen ze die ellende wel afschaffen. Wordt meer gebruikt om rotzooi mee te trappen dan om er daadwerkelijk van te genieten.
Helaas René, waarborgfonds vergoedt alleen schade veroorzaakt door andere motorvoertuigenplayboy schreefCOLONzeker zonde weer man !!
Maare waarborgfonds ??!!