Ik heb 20% maar dat komt bij mij toch ook donkerder over dan de foto's die jij hebt geplaatst
5% is inderdaad meer een lijkwagen/drugsbaron/johnny auto.
ModeratorCOLON Moderator

Oke ja als jij nou het zelfde hebt als Jeroen dan is het wel mooi, maja ik denk inderdaad als je het nog donkerder doet dat het te donker gaat wordenBennie_Tsport schreefCOLONStond onder de foto's.![]()
Nogmaals: Ik heb de achterste 3 ramen, 20% lichtdoorlatendheid gedaan, je had ook nog 5% maar daar keek je niet meer doorheen, dat vond ik niet mooi.
En de voorste 2 ramen 70% lichtdoorlatendheid, meer mag niet.
En dan de zonneband op het voorraam ook 20%.
Toch zijn ze in het echt donkerder dan op de foto's. :p ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je de foto's neemt. (deze foto's zijn in het volle licht genomen)
Haha inderdaad Tokkie effect. xD

Oke ja ik moet het bij jou ook eens een keer in het echt gaan zien, zo o de foto is dat inderdaad anders ja, en ik zit ook nog te twijfelen of ik een raamband zou nemen of nietBennie_Tsport schreefCOLONKlopt Pim ik heb bij het bedrijf ter plekke ook naar 5% ramen gekeken maar dat is echt zwart haha. Dit is echt precies perfect.
Hahah heb ik ook wel s last van Jeroen.ja precies ik heb maar voor 20% raamband gekozen omdat ik dat ook op de achterste 3 heb en is wel netjes zo.

Bennie_Tsport schreefCOLONHaha is goed hoor, ik ben misschien op showoff op Zaterdag de 26e.![]()
Raamband is lekker hoor, had vanochtend lage zon, en kwam goed van pas, geen klep nodig, als je 5% zonneband hebt is wel lekkerder denk ik maargoed vond 20% mooier bij de achter ramen passen.![]()
Bedankt! ja, ben blij dat we hem er mooi strak op hebben gekregen.

Jaa ik moet nog wachten tot de ander zijn andere velgen binnen heeft en dan pas kan ik de rota's over nemen, ja ik ga dat misschien ook nog doen berichtje doen bij meeting's, aangezien ik 27 juli jarig ben en dan er vast ook nog op STF zijn, dat ik misschien ik ook wat organiseer voor na STF, en ik woon zelf er maar 5 min vandaanBennie_Tsport schreefCOLONJa is goed.als er nog meer v/d club gaan effe ergens pre meet doen. Zal wel effe berichtje doen bij meetings.
Waar blijven je rota's.

'