Yaris Turbo Project. Update: Einde verhaal ....

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
J-Corolla
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 4385
GeregistreerdCOLON Zo Aug 22, 2010 18:32

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door J-Corolla »

Hoeveel is dat wat je nu hebt dan?

Ik heb 20% maar dat komt bij mij toch ook donkerder over dan de foto's die jij hebt geplaatst ;)
5% is inderdaad meer een lijkwagen/drugsbaron/johnny auto. :lol:
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―


― ― BEST OF PAINT 2013MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Bennie_Tsport »

Stond onder de foto's. :lol:

Nogmaals: Ik heb de achterste 3 ramen, 20% lichtdoorlatendheid gedaan, je had ook nog 5% maar daar keek je niet meer doorheen, dat vond ik niet mooi.
En de voorste 2 ramen 70% lichtdoorlatendheid, meer mag niet.
En dan de zonneband op het voorraam ook 20%.

Toch zijn ze in het echt donkerder dan op de foto's. :p ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je de foto's neemt. (deze foto's zijn in het volle licht genomen)
Haha inderdaad Tokkie effect. xD
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Pim-P1
CCNL Donateur
CCNL Donateur
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Za Jan 25, 2014 21:59

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Pim-P1 »

Bennie_Tsport schreefCOLONStond onder de foto's. :lol:

Nogmaals: Ik heb de achterste 3 ramen, 20% lichtdoorlatendheid gedaan, je had ook nog 5% maar daar keek je niet meer doorheen, dat vond ik niet mooi.
En de voorste 2 ramen 70% lichtdoorlatendheid, meer mag niet.
En dan de zonneband op het voorraam ook 20%.

Toch zijn ze in het echt donkerder dan op de foto's. :p ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je de foto's neemt. (deze foto's zijn in het volle licht genomen)
Haha inderdaad Tokkie effect. xD
Oke ja als jij nou het zelfde hebt als Jeroen dan is het wel mooi, maja ik denk inderdaad als je het nog donkerder doet dat het te donker gaat worden
Gebruikers-avatar
J-Corolla
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 4385
GeregistreerdCOLON Zo Aug 22, 2010 18:32

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door J-Corolla »

haha overheen gelezen, lange dag gehad. :P

ja 20% achter is wel netjes ja, en inderdaad donkerder dan zo op die foto's.
Ik heb een 5% raamband op de voorruit, net wat fijner qua zonwering nog vergeleken met 20% :)
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―


― ― BEST OF PAINT 2013MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Bennie_Tsport »

Klopt Pim ik heb bij het bedrijf ter plekke ook naar 5% ramen gekeken maar dat is echt zwart haha. Dit is echt precies perfect.

Hahah heb ik ook wel s last van Jeroen. :) ja precies ik heb maar voor 20% raamband gekozen omdat ik dat ook op de achterste 3 heb en is wel netjes zo. ;)
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Pim-P1
CCNL Donateur
CCNL Donateur
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Za Jan 25, 2014 21:59

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Pim-P1 »

Bennie_Tsport schreefCOLONKlopt Pim ik heb bij het bedrijf ter plekke ook naar 5% ramen gekeken maar dat is echt zwart haha. Dit is echt precies perfect.

Hahah heb ik ook wel s last van Jeroen. :) ja precies ik heb maar voor 20% raamband gekozen omdat ik dat ook op de achterste 3 heb en is wel netjes zo. ;)
Oke ja ik moet het bij jou ook eens een keer in het echt gaan zien, zo o de foto is dat inderdaad anders ja, en ik zit ook nog te twijfelen of ik een raamband zou nemen of niet
mr.sedanski
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON Do Mei 15, 2014 10:03

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door mr.sedanski »

Toffe Yaris! mooi geworden het dak ;)
85 E80 1.3 Carb Pistache Green
mijn project: viewtopic.php?f=50&t=47162" onclick="window.open(this.href);return false;

90 ED3 1.5 Dual Point Asturias Gray
my build: http://efcivicsedan.myfreeforum.org/about3392.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Bennie_Tsport »

Haha is goed hoor, ik ben misschien op showoff op Zaterdag de 26e. ;)
Raamband is lekker hoor, had vanochtend lage zon, en kwam goed van pas, geen klep nodig, als je 5% zonneband hebt is wel lekkerder denk ik maargoed vond 20% mooier bij de achter ramen passen. ;)

Bedankt! ja, ben blij dat we hem er mooi strak op hebben gekregen. :lol:
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Pim-P1
CCNL Donateur
CCNL Donateur
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Za Jan 25, 2014 21:59

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Pim-P1 »

Bennie_Tsport schreefCOLONHaha is goed hoor, ik ben misschien op showoff op Zaterdag de 26e. ;)
Raamband is lekker hoor, had vanochtend lage zon, en kwam goed van pas, geen klep nodig, als je 5% zonneband hebt is wel lekkerder denk ik maargoed vond 20% mooier bij de achter ramen passen. ;)

Bedankt! ja, ben blij dat we hem er mooi strak op hebben gekregen. :lol:

Oke ja dan zal ik het inderdaad van zelf gaan zien ja, ik zal er denk ik alle 2 de dagen ook wel bij zijn, en ja met de zon lijkt me dat ook wel fijner ja een band
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Bennie_Tsport »

Ja is goed. ;) als er nog meer v/d club gaan effe ergens pre meet doen. Zal wel effe berichtje doen bij meetings.
Waar blijven je rota's. :D
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Pim-P1
CCNL Donateur
CCNL Donateur
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Za Jan 25, 2014 21:59

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Pim-P1 »

Bennie_Tsport schreefCOLONJa is goed. ;) als er nog meer v/d club gaan effe ergens pre meet doen. Zal wel effe berichtje doen bij meetings.
Waar blijven je rota's. :D
Jaa ik moet nog wachten tot de ander zijn andere velgen binnen heeft en dan pas kan ik de rota's over nemen, ja ik ga dat misschien ook nog doen berichtje doen bij meeting's, aangezien ik 27 juli jarig ben en dan er vast ook nog op STF zijn, dat ik misschien ik ook wat organiseer voor na STF, en ik woon zelf er maar 5 min vandaan
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Bennie_Tsport »

Ja precies. ;) nicee!
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Bennie_Tsport »

Goedkoop aan een mooi setje TS matten kunnen komen, maakt het interieur net even wat meer af. ;) rubbermatten voor in de winter nu. :)
Ook voor de vakantie even de auto heel goed gewassen en in de was gezet etc, was ook wel even nodig. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door CoupÉter »

nice! 8-)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Bennie_Tsport »

Thanx!
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
marthijskooiker
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 603
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2011 14:43

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door marthijskooiker »

zo zoooooo bennie bennie toch je autotje word steeds mooier ziet er strak uit keerl 8-)

blijf je volgen

gr marthijs
gr marthijs

------)Purple monster(------
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. UPDATE!

Bericht door Bennie_Tsport »

Hahah thx. ;) we proberen hem steeds wat mooier te maken he. :lol:

Aankomende week offerte aanvragen voor het matzwart spuiten van m'n spoiler (moet opnieuw gedaan worden) en pak de spiegels ook weer netjes mee. ;)
Voor derest niet al te veel wensen meer, wou eerst spoorverbreders gebruiken maar kennis rade het af, en aangezien ik toch een keertje een ander setje velgen wil, kijk ik gewoon of ik een net setje 16inch tegen kom of evt. nieuw. ;)
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. Update: TTE.

Bericht door Bennie_Tsport »

Update: TTE Einddempert. ;) staat wat netter zo.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgende stap:
* Andere velgen.
* Spoiler/spiegels spuiten.
* Open lucht filter.
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Pim-P1
CCNL Donateur
CCNL Donateur
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Za Jan 25, 2014 21:59

Re: Yaris TS Project. Update: TTE.

Bericht door Pim-P1 »

Staat echt heel erg netjes!
clk-p
Special member
Special member
BerichtenCOLON 920
GeregistreerdCOLON Di Jan 17, 2012 11:47

Re: Yaris TS Project. Update: TTE.

Bericht door clk-p »

Netjes!
Zit vast ook een leuk geluidje in.
Corolla E11 1.6 R.I.P
Welcome Corolla G6-R (SOLD)
Grey Corolla TTE
Sgt_Lyna
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 2453
GeregistreerdCOLON Di Sep 07, 2010 15:22

Re: Yaris TS Project. Update: TTE.

Bericht door Sgt_Lyna »

Netjes hoor! :)
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
zwoof007
Junior member
Junior member
BerichtenCOLON 138
GeregistreerdCOLON Do Nov 27, 2008 12:50

Re: Yaris TS Project. Update: TTE.

Bericht door zwoof007 »

ziet er strak uit die yaris van je, mag ik vragen hoe je aan die mattenset komt ? ik zoek er ook nog 1 voor mijn yaris t-sport.
ik kan het nergens krijgen.
トヨタは常にトヨタ回
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. Update: TTE.

Bericht door Bennie_Tsport »

Bedankt allen weer! ;).
Ja, het geluid is beter als wat ik had, maar ik kan er nog een mooier geluid uit krijgen, door de midden demper weg te halen en een nieuwe pijp van voor tot achter. ;) en een open lucht filter, maar dit ben ik zeker nog van plan!

@ zwoof007, thanks! ja hoor, marktplaats. :p ik had gewoon heel veel geluk, ik zocht er ook al een tijdje naar als extra mattenset maar bij de dealer niet te krijgen en ook op het internet gewoon niet te vinden, ik kijk nog wel is regelmatig erop en zag dat deze set er net op was gezet, dus meteen een mail gestuurd, en voor een 16,75 incl. verzending overgenomen. :lol:
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. Update: Nieuwe achterlichten!

Bericht door Bennie_Tsport »

Update! tja zo heb je opeens nieuwe achterlichten, ik was er niet echt naar op zoek maar ik wou ze wel OOIT is zien te vinden en aanschaffen. En dan kom je ze opeens tegen op t forum voor een HELE leuke prijs. :D
De oude waren eigenlijk wat te druk voor mijn auto, en omdat m'n mistlampen allebei rood zijn, maakt dit de achterkant gewoon even af, het zijn de originele facelift achterlichten met LED(JDM OPTIE), echt ontzettend fraai, nu voor een zeer scherp prijsje gekocht normaal nieuw circa 500 euro, en dat had ik er niet echt voor over.. En Zaterdag ze opgehaald en met DANK aan MzKzM oftewel pieter zitten ze er aangesloten en al in. :D
Afbeelding'
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afgelopen weekend auto schoongemaakt en de remklauwen goed schoongemaakt en bijgewerkt voor als Zaterdag de NIEUWE VELGEN erop komen, ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien, maar ongetwijfeld mooi. ;)
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
pampie
President member
President member
BerichtenCOLON 2293
GeregistreerdCOLON Do Jul 27, 2006 17:08

Re: Yaris TS Project. Update: Orginele Led Achterlichten!

Bericht door pampie »

Grill met zelfs een extra logo is niet helemaal mijn smaak. Oogt wat onrustig/druk nu. Verder wel een hele nette Yaris T-sport. Raampjes nog blinderen met de lichtste tint en hij is af. 8-)
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Yaris TS Project. Update: Orginele Led Achterlichten!

Bericht door CoupÉter »

nieuwe velgen?
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Bennie_Tsport
Full member
Full member
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON Za Jan 11, 2014 22:44

Re: Yaris TS Project. Update: Orginele Led Achterlichten!

Bericht door Bennie_Tsport »

@ Pampie, dat is indd een kwestie van smaak, als ik nog een keer een RS vitz logo tegen kom, dan gaat die erop en de andere 2 eraf. ;) iig bedankt! & raampjes zijn al geblindeerd. :lol: moet je even op m'n vorige pagina onderaan kijken dan kan je het verschil zien, ik heb voor de 1 na donkerste tint gekozen, omdat ik het anders te donker vond. Ik heb op m'n achterste 3 ramen, 20% lichtdoorlatendheid en op m'n voorramen 70% lichtdoorlatendheid en een zonneband van 20%. ;)

@ Coupeter, ja zeker! stond al een tijdje op t programma maar kwam er niet van en heb een lange tijd me verdiept in de goede maten wat ging passen omdat ie natuurlijk verlaagd is. Iig, Zaterdag komen de nieuwe Dotz rapier dark erop, 16inch met een lagere band, zodat alles goed gaat passen en dat moet toch wel erg netjes gaan staan!
Toyota Yaris T-Sport/Turbo - 166HP & 210NM. :)
Pim-P1
CCNL Donateur
CCNL Donateur
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON Za Jan 25, 2014 21:59

Re: Yaris TS Project. Update: Orginele Led Achterlichten!

Bericht door Pim-P1 »

Ziet er strak uit die lichten! ik wil zelf ook nog andere lichten in mijn yaris hebben, ook van de T-sport, en als ik dan ooit de zelfde vind die jij hebt zou ook mooi zijn want ziet er wel strak uit!
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Yaris TS Project. Update: Orginele Led Achterlichten!

Bericht door CoupÉter »

toch nog voor de winter nieuwe velgen ja?
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Bob.88
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 289
GeregistreerdCOLON Ma Sep 08, 2008 11:15

Re: Yaris TS Project. Update: Orginele Led Achterlichten!

Bericht door Bob.88 »

Mooie Yaris!

Je vraagt wel om ongelukken door de manier van werken. Een auto alleen op een schaarkrikje zetten.. :o
BUTTON_POST_REPLY