vandaag heb ik de auto wel gesimoniseerd en de lak waarmee de plek overspoten is ging af.
Ben gisteren langsgeweest bij een carrossier, die kon niet direct zeggen hoeveel het zou kosten maar vroeg zich af of de auto het nog wel waard is om die plek te laten herstellen
Zouden jullie dit zelf repareren? Ik vind filmpjes op youtube waar ze plamuursel gebruiken maar vraag me af of dit wel een goede oplossing is?
Of zouden jullie het laten doen door een carrossier/autogarage? Iemand die een idee heeft wat dat ongeveer zou moeten kosten?
Voornaamste is dat het roest weg is en de plek van ver niet meer te veel opvalt, het hoeft zeker niet perfect te zijn!
Alvast bedankt voor de hulp!


