Alvorens ik ga trekken en mogelijk iets kapot maak, stel ik mijn vraag hier.
Hoe kan je de stok die de motorkap omhoog houdt, verwijderen? Met de stok bedoel ik de metalen stang die je, als je de motorkap open doet, gebruikt om de motorkap open te houden.
Ik wil deze verwijderen, maar wil die later weer terug kunnen plaatsen. Alvast bedankt!
stok motorkap verwijderen
ModeratorCOLON Moderator
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
stok motorkap verwijderen
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
- corollapowerrr
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3052
- GeregistreerdCOLON Do Okt 30, 2003 22:24
Re: stok motorkap verwijderen
Kwartslag draaien dan moet je hem eruit kunnen pakken volgens mij
Lexus is250c RAV4 hybrid 4wd
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Re: stok motorkap verwijderen
Vanavond meteens eens proberen - als het zo makkelijk is
Bedankt voor je antwoord.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
-
Highway
- President member

- BerichtenCOLON 1819
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 09, 2004 16:15
Re: stok motorkap verwijderen
Kwartslag draaien en dan eruit pakken is helaas niet gelukt.
Ik heb een foto van de bevestiging kunnen vinden op internet. Er zitten 4 'pinnetjes' in, deze naar de stok gedrukt, toen kwam er 2 los. De andere 2 met wat geprul ook los weten te maken.
Stok is er nu uit (inc. de bevestiging). Er zat flink wat roest op de stok achter de bevestiging. Mogeljik dat ik hem daarom niet zo los kon krijgen. Roest vewijderd, toen kon ik hem wel verwijderen.
Nu kaal maken (is gepoedercoat), even stralen en dan voorzien van een goede 2K laklaag. Daarna kan die weer terug.
Ik heb een foto van de bevestiging kunnen vinden op internet. Er zitten 4 'pinnetjes' in, deze naar de stok gedrukt, toen kwam er 2 los. De andere 2 met wat geprul ook los weten te maken.
Stok is er nu uit (inc. de bevestiging). Er zat flink wat roest op de stok achter de bevestiging. Mogeljik dat ik hem daarom niet zo los kon krijgen. Roest vewijderd, toen kon ik hem wel verwijderen.
Nu kaal maken (is gepoedercoat), even stralen en dan voorzien van een goede 2K laklaag. Daarna kan die weer terug.
Skoda Superb 1.8tsi
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -
Verkocht - E11 facelift Linea SOL 2000 sedan -