Misschien een stomme vraag.
Ik vraag mij af, of het is toegestaan om de auto te voorzien
van een andere kleur dan de originele kleur.
Ik heb b.v een Black metallic kleur. De auto is van 1994, en stel
ik wil deze opnieuw laten spuiten. Mag ik deze dan ook een andere
kleur geven ? ( B.v grijs )
Of moet zoiets aangevraagd worden ?
B.v.d Groeten René,
Vraag m.b.t de kleur van de auto
ModeratorCOLON Moderator
-
RenéW
- General member

- BerichtenCOLON 151
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 05, 2015 15:20
-
mazdawrecker
- Starting member

- BerichtenCOLON 98
- GeregistreerdCOLON Za Feb 22, 2014 20:11
Re: Vraag m.b.t de kleur van de auto
Kan gewoon. Als je bijvoorbeeld de motorruimte of een andere plek overslaat waar de originele kleur uit te herleiden valt, hoef je het volgens mij geen eens door te geven bij de rdw. Anders is het een kwestie van doorgeven dat je de kleur hebt gewijzigd. Geloof dat je dan wel je kentekenpapieren moet opsturen, dan krijg je vanzelf nieuwe papieren teruggestuurd met de juiste kleurvermelding. De precieze gang van zaken weet ik niet meer, maar er zijn hier op het forum vast mensen die dat wel weten, en een telefoontje naar de rdw is natuurlijk ook zo gepleegd.
What's the difference between horsepower and torque?
Horsepower: Determines how fast you are going when you hit the wall
Torque: Determines how far you take the wall with you
Horsepower: Determines how fast you are going when you hit the wall
Torque: Determines how far you take the wall with you
- Bart-E11
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9543
- GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Re: Vraag m.b.t de kleur van de auto
Weiziging kleur moet altijd doorgegeven worden
j-corolla weet er wel wat meer over
j-corolla weet er wel wat meer over
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
-
RenéW
- General member

- BerichtenCOLON 151
- GeregistreerdCOLON Ma Jan 05, 2015 15:20
Re: Vraag m.b.t de kleur van de auto
Dank voor de reactie. Ik ben nog een beetje aan het
dubben hierover. Zal inderdaad t.z.t eens contact met de
RDW opnemen.
Alvast bedankt,
Groeten René,
dubben hierover. Zal inderdaad t.z.t eens contact met de
RDW opnemen.
Alvast bedankt,
Groeten René,