Hoe begon mijn autogeschiedenis?
Allereerst had ik een Mazda 323 BG Tom Walkinshaw Racing:

Toen die midden in de nacht z'n koppakking eruit blies besloot ik snel een tijdelijke auto te kopen. Voor €1000 kwam ik een grote comfortabele auto tegen met minder dan 180.000 km, 1 eigenaar en een volledige dealerhistorie in mijn woonplaats. Het was alleen.... een Citroen Xantia.

Na een paar maanden was ik zo verslaafd aan het comfort dat ik er uiteindelijk bijna 5 jaar (probleemloos) in gereden heb. Uiteindelijk vond ik het summum qua hydropneumatisch geveerde auto's: Een Xantia V6 Activa. Met een actief veersysteem dat hem recht houdt in de bochten en daardoor ongeëvenaarde bochtsnelheden en G-krachten mogelijk maakt:

Terwijl ik in de Xantia reed knapte ik als hobby een oude Golf 2 op... uiteindelijk was de V6 lang niet zou betrouwbaar als de vorige Xantia en stond de dagelijkse auto meer op de brug dan de hobby-auto. In een verhit moment besloten de Xantia weg te doen en al mijn 35.000 km per jaar in de Golf 1.6 Automaat uit '87 te gaan rijden...

Na een goed jaar werd dat toch een beetje te gek en liep ik spontaan tegen een prachtige E11 G6 aan. Gekocht van een monteur van de luchtmacht die hem in zijn vrije tijd tot in de puntjes heeft onderhouden.

Na anderhalf jaar met veel plezier de kms gemaakt te hebben was er de mogelijkheid een E12 T-Sport met 64.000 km op de teller te kopen. Na één proefrit was de afweging niet moeilijk meer

Toen ik hem kocht was hij helemaal standaard. Inmiddels heb ik er al het nodige aan gedaan:
- Verlichting geel (GP Thunder Gold 3500K)
- De nodige stickers...
- Nieuw 12V contactpunt gemaakt achter dashboard ten behoeve van dashcam, TomTom en telefoon
- TomTom links in het ventilatierooster, kabel netjes weggewerkt
- Telefoonhouder in de bekerhouder, oplaadkabel door de handrem naar buiten
- Dashcam gemonteerd achter de binnenspiegel
- T-Sport logo's onder de zijknippers
- Heko winddeflectors
- Parrot Asteroid Mini
- Underseat subwoofer Gladen US-8
- Claxon vervangen voor Wolo Bad Max
- Gele folie over de mistlampen
- Gele pitjes in de mistlampen
- 10mm spacers aan iedere zijde op de achteras