Overbodige crap eruit gehaald.
De kunststof behuizing verwijderd rondom het achterslot en onder het raam.
Al het kunststof dat contact maakt met de carrosserie, vastgeklemd met polypress schuim.
Silicone crap over de afdichtrubbers van het raam.
Het reservewiel extra vastgezet.
En nog piepen en wiebelen.
Heeft iemand een idee?



