Wow, met 80 er in geramd? dan was die flink gehavend denk ik

mooi dat je dat weer hebt kunnen fixen.
Ach, ik vind dit persoonlijk het leukste model corollla maar dat komt ook een groot deel door jeugd sentiment denk ik. Wel eens in een E12 T-sport mogen sturen an dat is toch wel een klasse hoger en sneller maar ook weer wat complexer. E10 en eigenlijk ook eerste lichting E11 met 4-afe zijn technisch extreem degelijk en kunnen heel wat hebben. Dus ja, kan gaan lopen klagen dat ik er nu veel geld in heb zitten (rond de 1100 euri met aanschaf) en een shit load aan tijd maar dan kan ik ook probleemloos de komende jaren verder.
Daarover gesproken:
APK tot 20-1-2019! Die keurmeester stond helemaal perplex

Helemaal niks kunnen vinden, zelfs niet in mierenneuk modus. Naja, de voorbanden zijn even gejat van een Aygo dus extreem smal MAAR links en rechts zelfde maat op dezelfde as dus dat mag gewoon.
Hij staat inmiddels ook voor de deur als gebruiksobject:
Ervaring tot nu toe:
Bak is een klein beetje hoorbaar dus daar zal even nieuwe bakolie in moeten.
Walmen is na een aantal km helemaal weg
Stuurt lekker neutraal en straks met nieuw setje vredestein sporttrac 5 zal dat helemaal goed komen.
Die vering is niet best, het is een stuiterbak. Dacht dat de motor stotterde maar het is de vering die elke kleine hobbel doorgeeft. Plus dat de rechter voorpoot iets te hoog staat, en laat die nou net van een E11 afkomen. Positieve kant van dat verhaal is dat hij best scherp is qua weggedrag.
En ik was even vergeten hoeveel toeren de rolla maakt op de snelweg. das toch wel rond de 3800 bij 130/135. Dat moet eigenlijk wel even anders. Lost een 6 bak van een g6 dit op? of heeft die bak alleen een andere ratio en is de 6 gelijk aan de 5 bij de standaard bak?
En nu olie verbruik maar even in de gaten houden.
Rest nu nog de bijrijders celica stoel pas maken, celica stuur pas maken en nog wat frutsels.