Hallo allemaal,
Ik ben voornemens om de fabrieksradio te vervangen door een 2din radio. Is er iemand die daar ervaring mee heeft, of heeft iemand hier een stappenplan voor?
Grtz, Mannie
Vervangen fabrieksradio Corolla Verso 2003
ModeratorCOLON Moderator
-
mannie70
- Newbie

- BerichtenCOLON 2
- GeregistreerdCOLON Ma Feb 05, 2018 12:37
- corollapowerrr
- Ambassador member

- BerichtenCOLON 3052
- GeregistreerdCOLON Do Okt 30, 2003 22:24