Ook is hij 15 maart gekeurd en zonder punten doorheen gerold uiteraard. En toen was het slechts 2 dagen later na de keuring:
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/174273 ... broek.html
Denk je even naar je vriendin te gaan.. de bmw met een oudere vrouw (75+) erin heeft de bocht op mijn rijbaan genomen en ik heb niet meer uit kunnen wijken en met een km of 40 op elkaar geklapt waarna ik zo in de greppel terecht kwam.. ze kwam vanaf de kant waar de ambulance stond, ik vanaf de snelweg dus de andere kant, het is een overzichtelijke bocht en je kan elkaar prima passeren, geen belemmering qua zicht. Neem de bocht en ineens heb ik de bmw op mijn rijbaan en is er geen houden meer aan.. als we het verhaal mogen geloven heeft ze iets van een blackout gehad, ze heeft me helemaal niet gezien. Je zou denken hoe kan dat met zo'n RODE auto maar iets met oude mensen enzo gok ik dan maar ..... ik zat alleen in de auto en niet met iemand anders zoals het artikel hierboven doet melden. Ben er met wat hulp door de brandweer uit geklommen en naar het ziekenhuis in Utrecht gebracht. Hele dag onderzoeken gehad gezien de pijn rondom m''n torso, en dus mijn hart een opdonder zou kunnen hebben gehad. Uiteindelijk ben ik er zelf goed vanaf gekomen met alleen een zwaar gekneusde torso, borstbeen enz. Vrouw zonder letsel eruit gekomen.
Alleen de yaris heeft de grootste klap gehad ...