Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...
ModeratorCOLON Moderator
Bart-E11
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543 GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Bericht
door Bart-E11 » Vr Jan 03, 2020 00:21
Kees schreefCOLON Za Nov 16, 2019 09:04
En weer op stal. Lang op de weg gestaan dit jaar...
Nu tijdelijk zomaar ff de E11 sol van pa en ma voor de deur.
E10 nog steeds motorloos.....
de gouwe staat voortaan in helmond
wat jaap zei, misschien moet je dit jaar eens gaan jagen met de levin in duderstadt kan ik een keer links zitten beter voor men slecte knie
Project:
**Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLON Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Kees
CCNL Member
BerichtenCOLON 3506 GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Bericht
door Kees » Zo Mrt 08, 2020 15:38
Bart-E11 schreefCOLON Vr Jan 03, 2020 00:21
Kees schreefCOLON Za Nov 16, 2019 09:04
En weer op stal. Lang op de weg gestaan dit jaar...
Nu tijdelijk zomaar ff de E11 sol van pa en ma voor de deur.
E10 nog steeds motorloos.....
de gouwe staat voortaan in helmond
wat jaap zei, misschien moet je dit jaar eens gaan jagen met de levin in duderstadt kan ik een keer links zitten beter voor men slecte knie
Ga mee dan....
- AE101 - 2.0 3S-GE
BEAMS Red top powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-
G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
Bart-E11
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543 GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Bericht
door Bart-E11 » Do Mrt 26, 2020 22:08
volgens mij gaat het niet meer door
Project:
**Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLON Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
Kees
CCNL Member
BerichtenCOLON 3506 GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Bericht
door Kees » Di Jun 16, 2020 23:03
Bart-E11 schreefCOLON Do Mrt 26, 2020 22:08
volgens mij gaat het niet meer door
Jawel en jij gaat mee!!
Update, Levin weer op de weg en gekeurd!
- AE101 - 2.0 3S-GE
BEAMS Red top powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-
G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
Kees
CCNL Member
BerichtenCOLON 3506 GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Bericht
door Kees » Vr Jul 17, 2020 22:59
Update andere wieltjes
Toch maar een keer de beruchte witte rota s eronder gezet in 16 inch...
- AE101 - 2.0 3S-GE
BEAMS Red top powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-
G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
Blof-fan
E-team
BerichtenCOLON 7603 GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15
Bericht
door Blof-fan » Za Jul 18, 2020 20:16
En staat 'm goed!
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Bart-E11
CCNL Member
BerichtenCOLON 9543 GeregistreerdCOLON Di Mrt 30, 2010 09:12
Bericht
door Bart-E11 » Zo Jul 19, 2020 20:10
Ik vind helemaal mooi
Oh btw dit zijn niet mijn wielen die zitten nog steeds op mijn auto
Project:
**Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreefCOLON Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5
jaapio
President member
BerichtenCOLON 1247 GeregistreerdCOLON Vr Apr 13, 2007 07:18
Bericht
door jaapio » Ma Jul 20, 2020 06:55
Nice.....
Kees
CCNL Member
BerichtenCOLON 3506 GeregistreerdCOLON Di Okt 01, 2002 21:12
Bericht
door Kees » Wo Aug 05, 2020 21:39
Blue and white....mooi he
- AE101 - 2.0 3S-GE
BEAMS Red top powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-
G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
jaapio
President member
BerichtenCOLON 1247 GeregistreerdCOLON Vr Apr 13, 2007 07:18
Bericht
door jaapio » Do Aug 06, 2020 08:07
Ja....verry sjiek