jaapio schreefCOLON Wo Dec 09, 2020 10:51
oke..... eerst maar eens in het woud der 2 din gevallen koekeloeren...... en iemand die het inbouwd.... zelf is het niet meer te doen
Ik wil je wel helpen als het beter weer is. Ben zelf ook steeds minder energiek (Nierpatient) maar dat moet nog wel lukken als het wat warmer is. Tegen die tijd heb ik wellicht ook een van mijn radio's over lol.
http://www.celicas.eu - Oprichter en erelid
2013 Yaris Hybrid
2016 C-HR Bi-tone plus
1986 Celica 2.0 GT-Turbo
Oei, nier patient ook vervelend zeg.
Ja in dit weer dergelijke klusjes doen is not done he..... bedankt voor je aanbod en zal het in gedachten houden Haast heb ik toch niet.
Krijg wel steeds meer waardering voor die T-Sport. Gewelig karretje. Met en met wat op kalaflateren haha.... over een paar weken de kop laten spuiten. Nu op zoek naar LED lampjes voor de knipperlichten voor. Als ik me niet vergis zijn dat W21 lampjes.
Misschien ook eens een sportcat eronder, dikkere stabilisatorstangen.....andere wielen in het voorjaar misschien. Wil zo veel in wellicht te weinig tijd
jaapio schreefCOLON Di Nov 24, 2020 14:38
Aaaaahhhhh jij bent dat die ook in Goes is geweest en een Yaris heeft gekocht.
Goed gedaan..... Wesley (verkoper) vertelde me dat iemand een corolla had ingeruild op een Yaris. Ook uit Limburg....vroeg me af wie....
Yep:-)...en de aanschaf van de Corolla eerder dit jaar was ook een van de redenen waarom er uiteindelijk geen MR2 meer is gekomen.
Sommige mensen hebben een duur horloge, ik heb liever de tijd....
Verkijk je niet op LED bij de knipperlichten. Als je zomaar LED lampjes erin zet, gaat de boel sneller knipperen omdat het vermogen lager is.
Er zijn weerstanden voor die het vermogen opvangen en zorgen dat het weer ´normale snelheid´ gaat knipperen.
Voor de Yaris is zat te krijgen, tot dynamische zijknipperlichten aan toe..
If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!
Heb het verhaal gelezen ,zeer mooi dat jullie dat voor Jaap en zijn vrouw georganiseerd hebben .complimenten hoor ,ik wens Jaap en zijn vrouw ongelofelijk veel sterkte .
Gr peet
Jaap zijn verhalen waren werelds ,je bleef lesen
,je zag ook het plezier er in als die weer naar Duitsland was geweest met zijn emmer
Of naar zeeland met zijn nieuwe auto
Pfffv
Die verhalen gaan we zeker missen .
Een late reactie van onze kant. Gisteren vernomen dat Jaap er niet meer is.
R.I.P. Jaap.
We hebben niet veel contact met Jaap gehad maar genoten wel altijd van zijn verhalen.
Heel veel sterkte voor Yvonne en Bertjuh en familie.
Sommige mensen hebben een duur horloge, ik heb liever de tijd....
Enorm veel sterkte voor de familie en zijn vrouw! Vond Jaap echt een leuk actief lid hier en heb genoten van zijn projecten op het forum! Ik zal zijn reacties missen in mijn project op dit forum.....
Voorlopig laten we dit topic gewoon bestaan.. tenzij anders wordt besloten en gevraagd door nabestaanden.
Het zal in ieder geval enorm wennen worden geen updates meer te zien hier..
We zullen Jaap en zijn uitgebreide verhalen over zijn avonturen op 4 wielen zeker gaan missen
Het zal hier ook meteen een stuk stiller worden...
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Stiller worden zal het zeker.. maar zal me niet verbazen als er wifi in de hemel is tegenwoordig.
Dus laten we beetje proberen dit topic lekker warm te houden.
Ja Jaap leef nu boven verder,op de eeuwige race banen,kan het nog steeds niet bevatten allemaal ,
Maar een vraag aan Bart ,hoe is het met zijn vrouw.? ,en zijn zijn auto,s al. Verkocht ,doen jullie dat Bart . ?
Ik. Hoop voor die arme me vrouw dat ze steun heb van familie .het valt niet mee pff
Sterkte
Ik verwacht dat de MR2 en de Yaris TS zullen blijven. Yvonne reed zelf met de t-sport.
De Avensis zal waarschijnlijk wel te koop gaan of wellicht al weg zijn.
De corolla was al weg en de Starlet is begin 2020 met mij mee gegaan naar Brabant....