Enige is ´even´ 2 draadjes trekken naar de achterklep.. per kant.
Daar ga ik ff de tijd voor nemen want ik kom aan beide kanten doorvoerrubbers tegen.
Gaat wel lukken maar dan wel op een dag dat het qua temperatuur en wind te doen is.
ModeratorCOLON Moderator

Yep, echt nappa zelfs. Omdat het niet zoveel scheelde met rundleder.Blof-fan schreefCOLON Za Jul 31, 2021 16:41 Netjes die stoelen Martijn. Nappa leer zelfs? Zal wel wat gekost hebben ook dan![]()

Hoi Martijn,Martijn schreefCOLON Za Feb 10, 2018 14:37 Klaar? Echt niet...![]()
![]()
Had bij van Deijne prijs opgevraagd voor set gewone zijruiten achter en bijna opgehaald.
Toch even nagevraagd wat een set nieuwe kost bij de dealer. Dat scheelde me 70 euro. Dat de dealer goedkoper was! Keuze was snel gemaakt.
Dus gisteren setje achterruiten opgehaald. Originele, gewone getinte zijruiten voor achter.
Weg met dat donkere grijs-kenteken-achtige en privacyglass gedoe achter!![]()
![]()
![]()
Ook na wat overwegen het achterschort van het Outdoor pakket besteld.
Niet bij de dealer hier maar in Engeland. Duurt weekje langer maar ja.. goedkoper![]()
![]()
Die wordt nog in de kleur gespoten voor montage.
Zijn we er dan? Euh...![]()
![]()
![]()
![]()

Martijn schreefCOLON Za Feb 10, 2018 14:37 Klaar? Echt niet...![]()
![]()
Had bij van Deijne prijs opgevraagd voor set gewone zijruiten achter en bijna opgehaald.
Toch even nagevraagd wat een set nieuwe kost bij de dealer. Dat scheelde me 70 euro. Dat de dealer goedkoper was! Keuze was snel gemaakt.
Dus gisteren setje achterruiten opgehaald. Originele, gewone getinte zijruiten voor achter.
Weg met dat donkere grijs-kenteken-achtige en privacyglass gedoe achter!![]()
![]()
![]()
Ook na wat overwegen het achterschort van het Outdoor pakket besteld.
Niet bij de dealer hier maar in Engeland. Duurt weekje langer maar ja.. goedkoper![]()
![]()
Die wordt nog in de kleur gespoten voor montage.
Zijn we er dan? Euh...![]()
![]()
![]()
![]()

Correctie..Martijn schreefCOLON Zo Aug 22, 2021 16:24 Nee hoor, die klassieke KE70 staat nog steeds in dezelfde staat in de garage.![]()