De kleine onderhuidse dingen zo te lezenMzKzM schreefCOLONOk van de planning is niet veel terecht gekomen moet ik zeggen. Wel da achterklep gespoten en gemonteerd echter wel een beetje kleurverschil maar ik ben d'r een beetje klaar mee.
Bovernste strip bij het raam moet nog gemonteerd worden maar dat komt volgende week wel weer, tis enkel voor de sier.
Verder deel van mijn alarm losgehaald, kabels beetje ingekort en het deel dat de CPV aanstuurt doorgemeten. Blijkt dus dat er inwendig iets doorverbonden zit waardoor de originele knoppen van de CPV niet meer werken als deze op het alarm aangesloten zitten. Boelomgedraaid en nu werkt het tenminste weer zoals het zou moeten. (niet slecht na 2,5 jaar hé)
Verder de startonderbreker tussen de brandstofpomp uitgehaald omdat dit ervoor zorgt dat ik mijn auto niet op afstand kan starten. (of iemand moet weten hoe ik een BAS 322 startonderbreker tijdelijk bypass)
Verder een hood-switch gemonteerd. Als de auto nu op alarm staat en de motorkap wordt opengemaakt gaat het alarm ook af.
Aparte solenoid geplaatst voor de kofferbak op afstan open te kunnen maken. Het alarm zelf geeft echter niet genoeg porre om de solenoid krachtig te bedienen, hier moet dus nog een relaisschakeling tussen komen.
Voorlopig vind ik het wel weer even genoeg zo, misschien dat ik hier volgende week weer mee verder ga.
Benieuwd naar de foto's van je achterklep enz en vordert het al een beetje met je onderstel? Of nog steeds op zoek naar die reactiestangen?