Cor-olla schreefCOLONDasboard heeft heel veel weg van de starlet en bodemplaat is hetzelfde geloof ik als die van de starlet. maar dat maakt allemaal niets uit het is een gave auto. (behalve als je achterin zit en bent langer dan 1.60)
Maar succes straks met het "karten". zo gaat ie straks de bochtom namelijk.
Roel en ik weten hoe het is met een schroefset. Hebben allebij intrax. en bertus heeft het ook geloof ik onder de E11.
Groeten Tom
idd achterinzitten is niet voor de doorsnee mens.
straks??
de Schroefset zit er al onder, elke bocht probeer ik haaks om tedoen idd. helemaal goud.
vaak laat je in de bocht mensen ver achter je.
Ohh kijk het zit er al onder. Nu zie ik het ook het staat ook al bij de foto's met de velgen. hij licht mooi zo hoor.
Soms heb ik mensen ook wel eens heel kort op me zitten omdat ik bij felle hobbels of drempels extra de snelheid er uit haal omdat ik anders ga vliegen of met me kop tegen het dak. anderen verwachten dat niet altijd.
Vanmiddag bij Atec geweest om alles tebekijken en voorpassen.
Helaas zal het weer eens niet meezitte.
onduidelijkheden op de bon werden werkelijkheid.
Kit zou hetzelfde zijn als voor een Corolla (4A-FE)
en wat blijkt verkeerde spruitstuk megestuurd idd.
weer 2 weken later dan gepland.
kleine speak preview;
Bijlagen
doosje vol met buizen en toebehoren
Brandstof regel computer
BOV en gasklep met extra injectoren
FMC
spruitstuk met turbotje
hier moet het gaan gebeuren
5E-FTE powered Paseo, project Sleeper Up and braking-in. ターボチャージャー付きトヨタパワー
BlackE10 schreefCOLONwanneer is de opbouw e.d. planning?
hopelijk snel, alleen zoals boven aangegeven zit het verkeerde spruitstuk erbij.
die moet opgestuurd worden(week of 1 a 2)
dan binnen 2 weken montage van een weekje
dus tussen de 3a5 weken.
weekje montage lijkt lang maar er wordt gelijk een kleine revisie gedaan;
-krukaskeringen
-5 versnelling(revisie)
-koelsysteem
-turbomontage
-oliekooler
-koppeling
-distributie
en waarschijnllijk ook uitlaat WEER lekvrij maken.
Hey Danny, heel stoer wat je allemaal aan het doen bent zeg !
ff een vraagje, hoelang zou z'n turbo set probleemloos kunnen draaien, en welk onderhoud moet er b.v. allemaal aan gebeuren?
trouwens als het allemaal werkt kom je zeker toch wel naar het itt? wil het graag eens van dichtbij bekijken
performance has nothing to do with size
4age & 3sgte power, toyota 4 life
Frans schreefCOLONHey Danny, heel stoer wat je allemaal aan het doen bent zeg !
ff een vraagje, hoelang zou z'n turbo set probleemloos kunnen draaien, en welk onderhoud moet er b.v. allemaal aan gebeuren?
trouwens als het allemaal werkt kom je zeker toch wel naar het itt? wil het graag eens van dichtbij bekijken
op de voorafgestelde 6PSI moet het gewoon door blijven draaien.
veranderen van rijgedrag is meest wel van toepassing
ik hoop dat ik alles optijd klaar heb
Frans schreefCOLONHey Danny, heel stoer wat je allemaal aan het doen bent zeg !
op de voorafgestelde 6PSI moet het gewoon door blijven draaien.
veranderen van rijgedrag is meest wel van toepassing
ik hoop dat ik alles optijd klaar heb
veranderen van rijgedrag? hoe bedoel je psies ben nl best wel geinteresseerd in wat je nu voor ogen hebt..
bijgeleverde spruitstuk is niet passend, aanpassen is geen optie omdat het gietijzer is. dus op ben ik op zoek naar een passend spruitstuk.
maar om een passend spruitstuk voor mijn 5E-FE te vinden is nog lastiger dan je denkt.
alleen eigenlijk een spruitstuk van een 4E-FTE past, maar om di tevinden is het ook een probleem.
heb meerder mailtje uitstaan voor het spruitstuk.
Atec gaat bekijken of ze evt het zelf aankunnen om er 1 zelf tebouwen.
weer wachten dus
klote voor je man..succes met de rest..khoop voor je dat alles binnekort weer helemaal meezit en je kan gaan genieten van het ingebouwde blok helemaal klaar en pico bello
Wes schreefCOLONgietijzer kun je heel goed lassen hoor maar je moet er het goed toevoegmateriaal voor hebben en tot 250 grade warmstoken
ja dat is een optie alleen ken ik dat zelf niet zosnel/makkelijk doen.
en Atec is geen echt lasbedrijf he(bakken kunnen ze wel maar zoiets vergt iets meer kennis)