En nee, ik heb inderdaad niet alle merken kunnen zien.....

klasgenoot bij Iq:

ModeratorCOLON Moderator

Nope, heb wel een foto van een witte Verso van de zijkant, ook met dat lichtmetaal:Leon schreefCOLONHeb je die witte Auris toevallig ook van de zijkant gefotografeerd?

Dat was inderdaad wat Marco al zei een vergelijking met de TurboX, die twee stonden gebroederlijk naast elkaar.BlackE10 schreefCOLONgaaf zeg die mercedes stand!
Die X6 concept is ook wel erg mooi!
wat doet die oude 900 turbo daar trouwens joh? was daar iets aparts mee?

IS-F staat helemaal bovenaan, 3 keer zelfsae82_gt schreefCOLONNice, maar ik mis foto's van de IS-F en LF-A.
P.s de saab 9000 is wel gaaf.

Had ik gezien maar helaas niet van de gehele auto.JURRIUIT GTsi+ schreefCOLONIS-F staat helemaal bovenaan, 3 keer zelfsae82_gt schreefCOLONNice, maar ik mis foto's van de IS-F en LF-A.
P.s de saab 9000 is wel gaaf.![]()
![]()
Die 9000 was echt prachtig!

Daar was het helaas veel en echt VEEL te druk voor, ik ben al blij dat er op deze foto's geen andere mensen staanae82_gt schreefCOLON Had ik gezien maar helaas niet van de gehele auto.

Die 6 is erg sjiek inderdaad, stijlvol en een Europees uiterlijk.BlackE10 schreefCOLONDie nieuwe mazda 6 is toch ook netjes vind ik.
En waarom moet je eigenlijk in je pak rond lopen daar Jur? Dat is toch t*r*ng heet daar binnen joh

Waren daar ook vrouwen dan?luca schreefCOLONmet al die vrouwen daar staat ie foto's van auto's te maken!