ben momenteel druk op zoek naar nieuwe velgen voor mijn corolla! Heb inmiddels rondgekeken en heb op velgennet.nl een paar leuke typen velgen geselecteerd in mijn prijsklasse...
Nou heb al wat rondgekeken op internet, en kwam niet echt veel gespecificeerde bedrijven tegen waar ze te koop zijn. Hebben jullie een aantal betrouwbare adressen waar ik terecht zou kunnen voor nieuwe velgjes?
'Dat bordje zachte berm is een waarschuwing, geen uitnodiging'! 17'' Wolfrace Pro Sprint white polished + Pirelli P7000's
Ik neem aan dat niet elke bandenspecialist zomaar alle soorten LM velgen kan leveren? Velgenland had ik ook al gezien, maar dit hou ik even als laatste optie aangezien dit voor mij aan de andere kant van het land is...
'Dat bordje zachte berm is een waarschuwing, geen uitnodiging'! 17'' Wolfrace Pro Sprint white polished + Pirelli P7000's
Vraag eens rond bij je in de buurt. Ik ga altijd naar een bandenhandel bij mij in de buurt. Dat is echt iemand met liefde voor z'n vak, denkt ook met mee. En hij is vaak goedkoper dan Euromaster of Kwik-Fit.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Probleem met velgen zoeken is dat er gewoon gigantisch veel is. En lang niet elke nederlandse website heeft al zijn merken en modellen op internet staan.
Wat ik zou doen is een paar merken zoeken / modellen die je aanspreken en dan daar de importeur of verkooppunten van in NL op zoeken.
Die van mij kwam ik ook toevallig in Engeland tegen en hier bij de importeur gehaald
Idd ja, er is echt veel keuze, veel meer dan ik had gedacht eigenlijk. Heb 2 mooie types gezien van 'Mangels' en van 'Borbet'....Ligt een beetje meer in mijn prijsklassen. Iemand enig idee van de kwaliteit van deze merken?
'Dat bordje zachte berm is een waarschuwing, geen uitnodiging'! 17'' Wolfrace Pro Sprint white polished + Pirelli P7000's
borbet kwaliteit is wel redelijk, lak wil nog welleens bladderen, en hoe groter je gaat, hoe slapper de velg, maar voor een 15" wel prima hoor. vind ze alleen altijd heel erg doorsnee..
mangels ken ik niet, nooit van gehoord dus ook geen oordeel over..
gr roel
Gtsi- Я®™
Automotive BMW/ Rolls Royce Test Engineer
"straight lines are for fast cars, turns are for fast drivers"
"Be Greddy, Run Free and take a Goodline"
Ken het merk van naam wel (mangels) staat volgens mij in dat Wheels boek altijd.
Wel redelijke kwaliteit denk ik. Gewoon goede prijs - kwaliteit verhouding.
Borbet deden ze vroeger veel op duitse auto's heb ik het idee