Carkit Parrot aansluiten

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Sarpa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29

Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Sarpa »

Hello,

Ik heb mijn oog laten vallen op een Corolla S-line HB uit 2005. Daar zit de standaard ingebouwde radio in.
Op dit moment heb ik een Parrot bluetooth carkit aangesloten op mijn "gewone" radio. Deze wordt eenvoudig tussen de DIN stekker van de radio en de auto aangesloten.
Is dat bij de Corolla uit 2005 ook mogelijk? maw heeft de ingebouwde radio ook een DIN stekker?
Daarnaast wil ik ook nog mijn ICELINK Ipod carkit inbouwen, dat wordt vast weer proppen in het dashboard. Is er ergens een beschrijving hoe ik het dashboard uit elkaar moet halen???

Kon het antwoord niet zo snel vinden op het forum...
Enorm bedankt maar weer!

gr Sarpa
gerke
Full member
Full member
BerichtenCOLON 452
GeregistreerdCOLON Vr Jun 02, 2006 22:17

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door gerke »

Die documentatie kun je vinden op: http://techdoc.toyota-europe.com/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Leon »

De E12 heeft geen DIN-stekker, maar een Toyotastekkerblok.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Sarpa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Sarpa »

Leon schreefCOLONDe E12 heeft geen DIN-stekker, maar een Toyotastekkerblok.
En daar is wel een verloop Toyota naar DIN en van DIN naar Toyota te krijgen??? Dan kan ik de parrto daar tussen zetten....

Bedankt voor jullie reacties en link!
gr Sarpa
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Leon »

Van Toyota naar ISO zijn er inderdaad verloopstekkers te krijgen. Vice versa weet ik niet eigenlijk.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Ariekanarie
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON Za Nov 15, 2008 11:04

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Ariekanarie »

Jazeker,

Er zijn ook verloop stekkers van male ISO terug naar toyotablok. Ik bij mij E12 op die manier ook een parrot ingebouwd achter de orginele radio

groetjes
Sarpa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Sarpa »

Ariekanarie schreefCOLONJazeker,
Er zijn ook verloop stekkers van male ISO terug naar toyotablok. Ik bij mij E12 op die manier ook een parrot ingebouwd achter de orginele radio
groetjes
Thanks! Weet ik ff genoeg... Nu nog mijn IPod aansluiting voor elkaar krijgen.
Zit er een aux-in op zo'n radio? Je kunt er toch ook een wisselaar op aansluiten?
En eerst de auto nog kopen...
Sarpa
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Leon »

De aansluitingen zijn niet universeel (tulpstekkers), maar Toyota eigen aansluitingen. Dus het is niet plug-and-play. Je kunt wel een iPodadapter die op de originele radio past krijgen.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Sarpa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Sarpa »

Leon schreefCOLONDe aansluitingen zijn niet universeel (tulpstekkers), maar Toyota eigen aansluitingen. Dus het is niet plug-and-play. Je kunt wel een iPodadapter die op de originele radio past krijgen.
Thanks! Ik zal eens zoeken!
Sarpa
Stefan
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 2643
GeregistreerdCOLON Vr Jan 17, 2003 20:59

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Stefan »

Wat jij moet hebben is een Parrot car2iso stekker, zoiets als dit:
http://www.tippointtrading.nl/?page=Pro ... subgroep=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Sarpa
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29

Re: Carkit Parrot aansluiten

Bericht door Sarpa »

Stefan schreefCOLONWat jij moet hebben is een Parrot car2iso stekker, zoiets als dit:
http://www.tippointtrading.nl/?page=Pro ... subgroep=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk, dat zijn de tips! Thanks!
Sarpa
BUTTON_POST_REPLY