Carkit Parrot aansluiten
ModeratorCOLON Moderator
-
Sarpa
- Newbie

- BerichtenCOLON 30
- GeregistreerdCOLON Wo Jul 30, 2008 20:29
Carkit Parrot aansluiten
Hello,
Ik heb mijn oog laten vallen op een Corolla S-line HB uit 2005. Daar zit de standaard ingebouwde radio in.
Op dit moment heb ik een Parrot bluetooth carkit aangesloten op mijn "gewone" radio. Deze wordt eenvoudig tussen de DIN stekker van de radio en de auto aangesloten.
Is dat bij de Corolla uit 2005 ook mogelijk? maw heeft de ingebouwde radio ook een DIN stekker?
Daarnaast wil ik ook nog mijn ICELINK Ipod carkit inbouwen, dat wordt vast weer proppen in het dashboard. Is er ergens een beschrijving hoe ik het dashboard uit elkaar moet halen???
Kon het antwoord niet zo snel vinden op het forum...
Enorm bedankt maar weer!
gr Sarpa
Ik heb mijn oog laten vallen op een Corolla S-line HB uit 2005. Daar zit de standaard ingebouwde radio in.
Op dit moment heb ik een Parrot bluetooth carkit aangesloten op mijn "gewone" radio. Deze wordt eenvoudig tussen de DIN stekker van de radio en de auto aangesloten.
Is dat bij de Corolla uit 2005 ook mogelijk? maw heeft de ingebouwde radio ook een DIN stekker?
Daarnaast wil ik ook nog mijn ICELINK Ipod carkit inbouwen, dat wordt vast weer proppen in het dashboard. Is er ergens een beschrijving hoe ik het dashboard uit elkaar moet halen???
Kon het antwoord niet zo snel vinden op het forum...
Enorm bedankt maar weer!
gr Sarpa
-
gerke
- Full member

- BerichtenCOLON 452
- GeregistreerdCOLON Vr Jun 02, 2006 22:17
Re: Carkit Parrot aansluiten
Die documentatie kun je vinden op: http://techdoc.toyota-europe.com/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
De E12 heeft geen DIN-stekker, maar een Toyotastekkerblok.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
Sarpa
- Newbie

- BerichtenCOLON 30
En daar is wel een verloop Toyota naar DIN en van DIN naar Toyota te krijgen??? Dan kan ik de parrto daar tussen zetten....Leon schreefCOLONDe E12 heeft geen DIN-stekker, maar een Toyotastekkerblok.
Bedankt voor jullie reacties en link!
gr Sarpa
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
Van Toyota naar ISO zijn er inderdaad verloopstekkers te krijgen. Vice versa weet ik niet eigenlijk.
-
Ariekanarie
- Newbie

- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON Za Nov 15, 2008 11:04
Jazeker,
Er zijn ook verloop stekkers van male ISO terug naar toyotablok. Ik bij mij E12 op die manier ook een parrot ingebouwd achter de orginele radio
groetjes
Er zijn ook verloop stekkers van male ISO terug naar toyotablok. Ik bij mij E12 op die manier ook een parrot ingebouwd achter de orginele radio
groetjes
-
Sarpa
- Newbie

- BerichtenCOLON 30
Thanks! Weet ik ff genoeg... Nu nog mijn IPod aansluiting voor elkaar krijgen.Ariekanarie schreefCOLONJazeker,
groetjes
Zit er een aux-in op zo'n radio? Je kunt er toch ook een wisselaar op aansluiten?
En eerst de auto nog kopen...
Sarpa
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
De aansluitingen zijn niet universeel (tulpstekkers), maar Toyota eigen aansluitingen. Dus het is niet plug-and-play. Je kunt wel een iPodadapter die op de originele radio past krijgen.
-
Sarpa
- Newbie

- BerichtenCOLON 30
Thanks! Ik zal eens zoeken!Leon schreefCOLONDe aansluitingen zijn niet universeel (tulpstekkers), maar Toyota eigen aansluitingen. Dus het is niet plug-and-play. Je kunt wel een iPodadapter die op de originele radio past krijgen.
Sarpa
-
Stefan
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2643
- GeregistreerdCOLON Vr Jan 17, 2003 20:59
Wat jij moet hebben is een Parrot car2iso stekker, zoiets als dit:
http://www.tippointtrading.nl/?page=Pro ... subgroep=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tippointtrading.nl/?page=Pro ... subgroep=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Sarpa
- Newbie

- BerichtenCOLON 30
Kijk, dat zijn de tips! Thanks!Stefan schreefCOLONWat jij moet hebben is een Parrot car2iso stekker, zoiets als dit:
Sarpa