Maat boxen e10
ModeratorCOLON Moderator
-
drinkjan
- Newbie

- BerichtenCOLON 46
- GeregistreerdCOLON Do Okt 30, 2008 10:00
Maat boxen e10
welke maat hebben de boxen in het portier van corolla e10
Daily
Toyota Corolla e10 1.3 16v (1995)
Hobby
Volkswagen Golf mk2 1.8 8v GTI (1989)
Toyota Corolla e10 1.3 16v (1995)
Hobby
Volkswagen Golf mk2 1.8 8v GTI (1989)
-
mark-E12
- Special member

- BerichtenCOLON 785
- GeregistreerdCOLON Di Aug 26, 2008 16:13
Re: Maat boxen e10
16 CM
*Lenso 18" stage 1
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
*Custom uitlaat
*Eibach -30mm verlaging
*DLS audio
*Booster achter spoiler
viewtopic.php?f=50&t=28739
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Maat boxen e10
en max 7 cm diep 
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
drinkjan
- Newbie

- BerichtenCOLON 46
- GeregistreerdCOLON Do Okt 30, 2008 10:00
Re: Maat boxen e10
mijn dank is groot?
Daily
Toyota Corolla e10 1.3 16v (1995)
Hobby
Volkswagen Golf mk2 1.8 8v GTI (1989)
Toyota Corolla e10 1.3 16v (1995)
Hobby
Volkswagen Golf mk2 1.8 8v GTI (1989)
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Maat boxen e10
De standaardboxen zijn niet helemaal 16cm hoor. Maar achteraf kun je tot 16,5cm wel kwijt (mits de inbouwdiepte niet te groot is zoals Joseppe terecht opmerkte)
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Maat boxen e10
heb er ook 16,5 inzitten. moet er nog wel een mdf ring ondermaken en zetten zoals her en der hier aangeraden word.
Dit omdat het originele kunstofframe niet echt resonantievrij is en het monteren niet helemaal easy gaat met sommige merken heb ik gemerkt (dit is mijn 2e setje na de originele alletwee had ik hier moeite mee).
effe met de zoekfunctie hier zoeken kan je veel info hier over geven
. en het hoeft niet veel te kopen en geeft achteraf je een mooi klnakbeeld en veel plezier aan je nieuwe speakertjes 
Dit omdat het originele kunstofframe niet echt resonantievrij is en het monteren niet helemaal easy gaat met sommige merken heb ik gemerkt (dit is mijn 2e setje na de originele alletwee had ik hier moeite mee).
effe met de zoekfunctie hier zoeken kan je veel info hier over geven
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;