Aux in

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Jur
General member
General member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON Do Apr 16, 2009 09:45

Aux in

Bericht door Jur »

Mijn Pioneer radio wil ik as weekend/week gaan inbouwen.
Nu zit er nog een oude radio in, deze laat ik bij de APK verwijderen, kreeg hem zo niet 1 2 3 eruit.
Nu zit er aan de nieuwe radio een aux-ingang, deze zit aan de achterzijde.
Wil nu een kabeltje aansluiten die dan uitkomt in het dubbel din kastje in het dashboard, maar hoe.
Of zal ik hem doortrekken naar de middenconsole.
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Re: Aux in

Bericht door Bertus »

Het is voor mij lang geleden dat ikeen E10 gehad heb maar volgens mij weet ik het nog :) Je haalt je middenconsole om je dubbel din weg en daarna je dubbeldin kastje waar je achterin een gaatje maakt om het kabeltje door te voeren.

Middenconsole verwijderen;
- Trek alle knopjes van de kachelbediening er af.
- In het paneel zitten nog ergens schroefjes, volgens mij achter de asbak. Dus asbak er uit en aan de bovenkant kijken. Het kan ook zijn dat ze achter de knoppen zitten van de kachelbediening wat in de E11 iig zo zit.
- Trek het paneel voorzichtig los, deze zit nog geklikt.
- Trek alle stekkers los die aan het paneel vast zitten.
- Als het paneel los is zie je vanzelf de 4 schroefjes zitten van je dubbeldin vakje ;)


Misschien kan een E10 rijder het bovenste aanvullen?
Laatst gewijzigd door 1 op Bertus, in totaal 0 keer gewijzigd.
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Jur
General member
General member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON Do Apr 16, 2009 09:45

Re: Aux in

Bericht door Jur »

bertus schreefCOLONHet is voor mij lang geleden dat ikeen E10 gehad heb maar volgens mij weet ik het nog :) Je haalt je middenconsole om je dubbel din weg en daarna je dubbeldin kastje waar je achterin een gaatje maakt om het kabeltje door te voeren.

Middenconsole verwijderen;
- Trek alle knopjes van de kachelbediening er af.
- In het paneel zitten nog ergens schroefjes, volgens mij achter de asbak. Dus asbak er uit en aan de bovenkant kijken. Het kan ook zijn dat ze achter de knoppen zitten van de kachelbediening wat in de E11 iig zo zit.
- Trek het paneel voorzichtig los, deze zit nog geklikt
- Als het paneel los is zie je vanzelf de 4 schroefjes zitten van je dubbeldin vakje ;)
tis een e11 hoor :snipersmile: :lol:
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Re: Aux in

Bericht door Bertus »

Owww dan is het heel makkelijk :lol: Kijk even bij DHZ tips, daar heb ik een uitgebreide foto reportage staan hoe je hele auto gestript moet worden ;)
Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Bertus
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 7079
GeregistreerdCOLON Za Dec 07, 2002 21:45

Re: Aux in

Bericht door Bertus »

Ik heb ze alle 7 op een rijtje! Alleen werken ze in ploegendienst! :silly:

Dammm right I'm good in bed, I can sleep all day!!!
Jur
General member
General member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON Do Apr 16, 2009 09:45

Re: Aux in

Bericht door Jur »

Die reportage is beetje uitgebreid, volgens mij red ik het om door het dashboard kastje weg te halen wel.
Maar zal ik hem doortrekken naar het bakje in de middenconsole? Wat hebben de meeste?
Er komt als het goed is een gewone mp3 speler aan te hangen.
mark m
Ambassador member
Ambassador member
BerichtenCOLON 3756
GeregistreerdCOLON Do Mrt 29, 2007 20:42

Re: Aux in

Bericht door mark m »

Jur schreefCOLONDie reportage is beetje uitgebreid, volgens mij red ik het om door het dashboard kastje weg te halen wel.
Maar zal ik hem doortrekken naar het bakje in de middenconsole? Wat hebben de meeste?
Er komt als het goed is een gewone mp3 speler aan te hangen.

Ik heb mijn Ipod in het dashbord kastje liggen omdat ik de lui ben geweest om een gaatje te boren in het dubbeldin kastje :lol: en in het dashbord kastje hoef je niks te boren, daar leg je hem zo in vanuit het dashboard.

Het idee wat jij hebt is een goede optie hoor.
Corolla e10 ('97) 2.0 DGX Zwart --> R.I.P.

Corolla e11 ('99) G6r --> SOLD

Looking for more fun on less wheels --> Ducati 999S
Jur
General member
General member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON Do Apr 16, 2009 09:45

Re: Aux in

Bericht door Jur »

mark m schreefCOLONHet idee wat jij hebt is een goede optie hoor.
En jou idee is simpel en doeltreffend, doe ik!
Jur
General member
General member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON Do Apr 16, 2009 09:45

Re: Aux in

Bericht door Jur »

De radio gister ingebouwd, incl de din-kabel. Lekker in het dashboard kastje gelegd.
heb nu alleen 1mtr kabel over :lol: Maar weet alleen nog niet of die werkt.
Nu nog een subwoofer en evt. de standaard speakers voor vervangen... van 10cm naar 13cm. f10
BUTTON_POST_REPLY