Koplampen

Over skirts, spoilers, air-intakes, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
yttrium
Full member
Full member
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON Di Nov 13, 2007 23:00

Koplampen

Bericht door yttrium »

Weet iemand of je handmatig verstelbare koplampen in een E10 kan plaatsen waar electrische verstelling in zit?
Joseppe
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8636
GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12

Re: Koplampen

Bericht door Joseppe »

denk het wel, immers kan je er ook aftermarket heldere lampen inzetten. de draden van de verstelling moet je dan wegwerken. en zolang ze maar verstelbaar zijn moet het ook goed zijn voor de apk lijkt me ;)
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 9879
GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25

Re: Koplampen

Bericht door CoupÉter »

natuurlijk kan dit! je sluit alleen de stekker voor het elektrisch verstellen van je koplamp niet meer aan. Deze aansluiting zit ook niet op handmatig verstelbare koplapen (logisch eigenlijk)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
yorick
President member
President member
BerichtenCOLON 2238
GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17

Re: Koplampen

Bericht door yorick »

moet je denk ik wel voor de apk je knopje eruit halen...
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Re: Koplampen

Bericht door Furr »

Nee hoor ze kijken niet na knopjes...
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
yttrium
Full member
Full member
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON Di Nov 13, 2007 23:00

Re: Koplampen

Bericht door yttrium »

vandaag de koplampen erin gezet, ik kan alleen niet het stangetje om de lampen af te stellen op de heldere koplampen overzetten.
Dus ik moet even kijken wat het lichtbeeld is en dan met een klein schroevendraaiertje afstellen.
yorick
President member
President member
BerichtenCOLON 2238
GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17

Re: Koplampen

Bericht door yorick »

Furr schreefCOLONNee hoor ze kijken niet na knopjes...
Moest bij mij wel toen der tijd.
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
Marc0
Freak
Freak
BerichtenCOLON 8166
GeregistreerdCOLON Zo Nov 27, 2005 15:10

Re: Koplampen

Bericht door Marc0 »

Stuk tape erover heen. Hebben ze bij mij ook gedaan bij een knopje wat niet was aangesloten maar wel aanwezig.
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Furr
Die-Hard
Die-Hard
BerichtenCOLON 6278
GeregistreerdCOLON Ma Mei 09, 2005 21:49

Re: Koplampen

Bericht door Furr »

yorick schreefCOLON
Furr schreefCOLONNee hoor ze kijken niet na knopjes...
Moest bij mij wel toen der tijd.
Ohw misschien per dealer anders of zow? Ik heb ook wel knopjes om wat gaten op te vullen bovenste neon bv onderste dummy knopje, maarja dan doet ook niks het als ze daar aan zitten haha
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?ui=409017" onclick="window.open(this.href);return false; NU GECONTROLEERDE GEBRUIKER
http://www.stateoftuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mostwantedtuningteam.com" onclick="window.open(this.href);return false; NEW SITE
yorick
President member
President member
BerichtenCOLON 2238
GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17

Re: Koplampen

Bericht door yorick »

@furr; het ging er bij mij toen destijds om dat als het er in zit dat het moet werken, dus voor de apk klikte die vent het knopje er uit omdat een van de motortjes kaduuk was ;)
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
BUTTON_POST_REPLY