open kelk E12

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Klène
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON Za Nov 28, 2009 11:26

open kelk E12

Bericht door Klène »

hey,ik ben nieuw hier en moet er nog wat inkomen.
Ik had een vraag of er iemand weet of er een kit bestaat voor een openlucht filter voor mijn wagen.
Een toyota corolla E12 2.0 diesel.
Alvast bedankt
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: open kelk E12

Bericht door Leon »

De meeste fabrikanten leveren alleen inlegfilters voor de D-4D motoren.

Maar wat wil je ermee bereiken?
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Klène
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON Za Nov 28, 2009 11:26

Re: open kelk E12

Bericht door Klène »

ik had er een kelk inliggen om te testen en dat was een mooi geluid.je hoord de turbo een beetje fluiten,maar mijn vermogen was weg.hij trok niks meer.Ik dacht dat het aan de luchtdebiet meter lag om dat we die maar rap rap erin hadden gelegd.dus wou ik nu is vragen of er kits zijn voor een e12 waar er een plaats voorzien is voor de luchtdebiet meter.
Leon
Forum Admin
Forum Admin
BerichtenCOLON 11908
GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20

Re: open kelk E12

Bericht door Leon »

Wel voor benzinemotoren, niet voor de diesels. Maar voor het vermogen maakt een filter weinig tot niets uit. Als je meer vermogen zoekt, steek je geld in een goede powerbox. :idea:
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
g6reke
President member
President member
BerichtenCOLON 2034
GeregistreerdCOLON Di Jun 22, 2004 22:15

Re: open kelk E12

Bericht door g6reke »

Mijn mening: wil je een goede sound..koop een dikke benzine .
Ze kopen allemaal een diesel,ze willen dan dikke sound,meer power .... c37

Dat is hier niet aanvallend bedoeld hoor ;)
Honda Accord Tourer 2011

Classic Mini Cooper Monte Carlo 1994
Klène
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON Za Nov 28, 2009 11:26

Re: open kelk E12

Bericht door Klène »

oke thx!!!
merci voor de raad.
BUTTON_POST_REPLY