Flyers
ModeratorsCOLON Moderator, CCNL Crew, CCNL E-team
-
jeffrey corolla
- President member

- BerichtenCOLON 1308
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 14, 2010 13:48
Flyers
Eyy,
Hebben jullie ook flyers om uit te delen als je een andere mooije corrolla ziet?
En om de mensen nog meer binnen te halen bij de club als ze het niet weten ofzo..
Of is dit flauwekul??
Gr jeffrey
Hebben jullie ook flyers om uit te delen als je een andere mooije corrolla ziet?
En om de mensen nog meer binnen te halen bij de club als ze het niet weten ofzo..
Of is dit flauwekul??
Gr jeffrey
Corolla 1.3 16V terra.. (zwart)
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: fylers
Dit is aan bod gekomen tijdens een bestuursvergadering.
Flyeren doen we niet, omdat dit in een verkeerd keelgat zou kunnen vallen. wel willen we kaartjes maken om zo wanneer je iemand persoonlijk aanspreekt attent te maken op de site en het forum.
Flyeren doen we niet, omdat dit in een verkeerd keelgat zou kunnen vallen. wel willen we kaartjes maken om zo wanneer je iemand persoonlijk aanspreekt attent te maken op de site en het forum.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
R-Auris
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 2068
- GeregistreerdCOLON Di Mei 06, 2008 22:30
Re: fylers
Kaartjes lijkt me nog niet zo heel duur ook. Bij Vistaprint heb je eigenlijk altijd wel aanbiedingen van xxx kaartjes zonder verzend kosten etc. Staat ook meer classy dan een flyer. Heb hier ergens nog een aantal flyers liggen van mijn oude club. Staat toch wat cheap ergens 
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
- Blof-fan
- E-team

- BerichtenCOLON 7603
- GeregistreerdCOLON Vr Apr 02, 2004 16:15
Re: fylers
Bij de bestuursvergadering hebben we het er inderdaad over gehad en die manier van werven leek ons, voor onze doelgroep niet echt een geschikte manier.
We hebben het vroeger ook wel eens geprobeerd, maar het leverde eigenlijk ook nooit echt iets op. Bovendien zijn veel Corolla rijders er ook niet van gediend, dus proberen we leden op andere manieren te werven
Wel fijn dat jullie meedenken en moeite willen doen om de club onder de aandacht te brengen
We hebben het vroeger ook wel eens geprobeerd, maar het leverde eigenlijk ook nooit echt iets op. Bovendien zijn veel Corolla rijders er ook niet van gediend, dus proberen we leden op andere manieren te werven
Wel fijn dat jullie meedenken en moeite willen doen om de club onder de aandacht te brengen
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Restoring: '92 Toyota Corolla AR92 GT-Si hatchback
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi hatchback
-
jeffrey corolla
- President member

- BerichtenCOLON 1308
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 14, 2010 13:48
-
CoupÉter
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 9879
- GeregistreerdCOLON Wo Dec 20, 2006 13:25
Re: Flyers
is helemaal geen slecht idee hoor. Alleen ervaring heeft geleerd om het niet te doen.
We waarderen heel erg dat je meedenkt om CCNL meer bij corollarijders onder de aandacht te brengen.
We waarderen heel erg dat je meedenkt om CCNL meer bij corollarijders onder de aandacht te brengen.
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
-
jeffrey corolla
- President member

- BerichtenCOLON 1308
- GeregistreerdCOLON Zo Mrt 14, 2010 13:48
-
Joseppe
- Freak

- BerichtenCOLON 8636
- GeregistreerdCOLON Ma Mei 02, 2005 23:12
Re: Flyers
Inderdaad geen slecht idee, we zijn nog bezig met de uitvoering ervan eigenlijk. en inderdaad als je gaat flyeren vind je het A op de grond of alle vuilnisbakken later terug of B krijg je trammalant met de eigenaren omdat je aan hun ruitenwissers hebt gezeten........... ben ik ook niet van gedient ooit een keer meegemaakt dat ze het zo lomp deden dat het wisserblad meteen gesloopt was(was bij mijn vorige auto
)
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;