corolla E9 Spiegel adapter Probleempje

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Hanzeman
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON Zo Okt 19, 2008 13:05

corolla E9 Spiegel adapter Probleempje

Bericht door Hanzeman »

Beste Mensen
Ik heb een rolla e9 liftback uit 1990 en nu wil ik er graag sportspiegels op zetten,nu heb ik daar ook zogenaamde Spiegel adapters voor nodig alleen die kan ik niet vinden mijn vraag is of iemand weet waar je ze kan kopen of dat een ander model ook past bv de e 10 of mischien wel een van een ander merk auto
een beetje aanpassen is geen probleem.
alvast bedankt voor het meedenken
MzKzM
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 3554
GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45

Re: corolla E9 Spiegel adapter Probleempje

Bericht door MzKzM »

Ik ben bang dat die er niet zijn. Ik heb er vroeger wel eens naar gezocht maar eigenlijk enkel voor een E9 hb / sedan tegengekomen.
Deze passen in theorie wel maar zijn ongeveer 1cm lager (daar waar het op de deur gemonteerd zit) dan de spiegels van de liftback. (coupé is nog weer anders)
Ik ben bang dat je in dit geval zelf iets moet fabriceren. Ik heb als de auto gepoten is nog wel een setje ongespoten electrisch verstelbare spiegels van de LB over. Als je auto reeds is voorzien van centrale vergrendeling (comfort versie) dan is dit plug en play aan te sluiten.
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
Hanzeman
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON Zo Okt 19, 2008 13:05

Re: corolla E9 Spiegel adapter Probleempje

Bericht door Hanzeman »

Bedankt voor de info
ik zal eerst even kijken wat de mogelijkheden zijn tot het zelf aanpassen en als dat echt een jankverhaal gaat worden dan zie ik er maar vanaf :(
groeten Hans

oke hier kan een slotje op denk ik
het is opgelost met een aanpassing van universele adapters
BUTTON_POST_REPLY