probleem met orginele radio

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
akker
Newbie
Newbie
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON Za Mei 29, 2010 21:10

probleem met orginele radio

Bericht door akker »

beste forumleden.

sinds enkele dagen doet mijn orginele toyota autoradio het 's ochtends niet.
Eerste 2 dagen radio uitgebouwd-stekkers losgetrokken- stekkers er weer in en het gewoon doen de rest van de dag , de ochtend erna weer hetzelfde probleem niks willen doen.
Nu ben ik er achter gekomen dat wanneer ik de zekering onder de motorkap eruit trek en er weer in doe dat hij dan ook gewoon weer werkt de rest van de dag maar de volgende ochtend wederom hetzelfde probleem, niks willen doen tot ik de zekering er weer uit haal en er weer in doe.
Gisteren een nieuwe accu erin gezet omdat de oude niet meer zo best was, je gaat tenslotte van alles denken en proberen maar vanochtend weer hetzelfde, niks doen en alles weer uit het geheugen, na het eruit en erin zetten van de zekering het weer gewoon doen, nu naar 5 dagen ben ik het zat aan het worden en weet ook niet meer waar ik moet zoeken.
Wie o wie kent dit probleem en heeft voor mij de oplossing want om nou iedere ochtend de zekering eruit en erin te doen is ook niet fijn om vervolgens alles weer in te moeten stellen, het lijkt er dus op dat hij zoiezo de constante stroom onderbreekt in de nacht, vreemd want waarom doet ie dat overdag dan niet.
BUTTON_POST_REPLY