cv vraagje

Over de rest...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
dkeune
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 243
GeregistreerdCOLON Zo Dec 05, 2010 13:45

cv vraagje

Bericht door dkeune »

vanavond weigerde mijn afstandsbediening (batterij is pas nieuw) om te werken, dus moest ik hem openen met de sleutel maar ook met de sleutel reageerde de cv niet 100 procent! kan het komen dat er ergens een slecht contact in de deur zit, of omdat het portierslot bijna nooit gebruikt word dat de cv zowel met afstandsbediening als sleutel soms hapert?

en 2e vraag misschien dom maar als ik aan de bijrijderskant de cv wil bedienen doet deze helemaal niks en gaat alleen die deur open, of is deze alleen te bedienen via de bestuurderskant?

gr dennis
BUTTON_POST_REPLY