vanavond weigerde mijn afstandsbediening (batterij is pas nieuw) om te werken, dus moest ik hem openen met de sleutel maar ook met de sleutel reageerde de cv niet 100 procent! kan het komen dat er ergens een slecht contact in de deur zit, of omdat het portierslot bijna nooit gebruikt word dat de cv zowel met afstandsbediening als sleutel soms hapert?
en 2e vraag misschien dom maar als ik aan de bijrijderskant de cv wil bedienen doet deze helemaal niks en gaat alleen die deur open, of is deze alleen te bedienen via de bestuurderskant?
gr dennis
cv vraagje
Over de rest...
ModeratorCOLON Moderator
BUTTON_POST_REPLY
1 berichten
• Pagina 1 van 1
-
dkeune
- Senior member

- BerichtenCOLON 243
- GeregistreerdCOLON Zo Dec 05, 2010 13:45
BUTTON_POST_REPLY
1 berichten
• Pagina 1 van 1
Ga naar
- Algemeen
- ↳ Gastenboek
- ↳ International forum
- ↳ 100% Off-topic
- ↳ Algemene meetings
- ↳ Lachen is gezond & Video
- ↳ Videotheek
- ↳ Plaatjesschuur
- Techniek
- ↳ Techniek
- ↳ Onderhoud
- ↳ Wegligging
- ↳ Carrosserie
- ↳ Interieur
- ↳ Overige techniek
- ↳ Styling
- ↳ Car-HiFi & Navigatie
- ↳ Projecten
- ↳ Overige Tuning & Styling
- Corollaatjes
- ↳ Te Koop
- ↳ Onderdelen
- ↳ Auto's
- ↳ Caraudio & navigatie
- ↳ Groupbuys
- ↳ Gevraagd
- ↳ Aankoop advies
- ↳ Internet tips
- ↳ Gespot op de sloop
- ↳ Handelaren Hoekje
- ↳ Handelaren Hoekje JDM Autoparts
- ↳ Handelaren Hoekje Showoffimports
- ↳ Handelaren Hoekje Driven2Shine
- ↳ Handelaren Hoekje S-Tuning
- ↳ Handelaren Hoekje Autostyling
- ↳ Handelaren Hoekje Fullcartuning
- ↳ Handelaren Hoekje Xenonlamp
- ↳ Handelaren Hoekjes SV-Sportscars
- Corolla Club NL
- ↳ Informatie
- ↳ Kortingsadressen
- Toyota
- ↳ Links
- ↳ Klassiekers
- ↳ Sport
- ↳ Overig Toyota...
- ↳ Alles behalve Toyota
- Eenmaal, andermaal...
- ↳ Archief
- ↳ E8 Archief
- ↳ E9 Archief
- ↳ E10 Archief
- ↳ E11 Archief
- ↳ E12 Archief
- ↳ Auris Archief
- ↳ DHZ Tips
- ↳ E8 Tips
- ↳ E9 Tips
- ↳ E10 Tips
- ↳ E11 Tips
- ↳ E12 Tips
- ↳ Auris Tips
- Forum
- ↳ Moderator