Ff een vraagje... Voor me broertje zijn we opzoek naar een starletje. Nou heeft hij er wel 1 gezien alleen is de km stand 220.000. Nou weet ik zelf niet echt hoeveel km dit motortje kan lopen voordat het ophoudt...
Zou iemand eens uitsluitsel geven? Ik weet van de 4-afe dat hij rustig 3 ton loopt maar geld dit dan ook voor het 1.3 motortje?
Thanks
Vraag over een 4-efe
ModeratorCOLON Moderator
-
yorick
- President member

- BerichtenCOLON 2238
- GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17
Vraag over een 4-efe
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
-
martijnthole
- Senior member

- BerichtenCOLON 222
- GeregistreerdCOLON Vr Jan 21, 2011 00:00
Re: Vraag over een 4-efe
In principe moet dat makkelijk kunnen. Mijn moeder heeft ook 2 starletjes gehad die over de 2.5 ton gingen en toen we die inruilden werden ze nog gewoon weer bij de Dealer verkocht en niet naar de export gebracht ofzo.
Ligt er natuurlijk wel aan wie er in gereden heeft.
Ligt er natuurlijk wel aan wie er in gereden heeft.
-
MzKzM
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3554
- GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45
weet je zeker dat het de 4e-fe is? De P8 is ook nog met de 2e-e geleverd. Van de fe weet ik niet zoveel, de 2e-e uit mijn starletje heeft ruim 240.000 en is still going strong (na de klepseals te hebben vervangen)
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
-
yorick
- President member

- BerichtenCOLON 2238
- GeregistreerdCOLON Vr Jun 13, 2008 19:17
Yep weet het zeker. T is een p9 en er stond een foto'tje bij met het motortje.MzKzM schreefCOLONweet je zeker dat het de 4e-fe is? De P8 is ook nog met de 2e-e geleverd. Van de fe weet ik niet zoveel, de 2e-e uit mijn starletje heeft ruim 240.000 en is still going strong (na de klepseals te hebben vervangen)
Die klepseals was bij jou pure noodzaak toch omdat ze op waren en het allemaal vreselijk rookte?
Zal vd week maar eens gaan kijken met hem wanneer we langs kunnen.
Past: Lexus IS200 6 cilinder
-
MzKzM
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 3554
- GeregistreerdCOLON Di Feb 15, 2005 19:45
Klopt!yorick schreefCOLON Die klepseals was bij jou pure noodzaak toch omdat ze op waren en het allemaal vreselijk rookte?
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...