bumperlippen e11

Over skirts, spoilers, air-intakes, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
marco008
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON Zo Jan 16, 2011 12:52

bumperlippen e11

Bericht door marco008 »

Hallo,

Ik zit eraan te denken om een bumperlip te plaatsen op mijn e11
Nu kan ik natuurlijk gaan voor de orginele g6 lip, maar die vind ik eigenlijk te duur...

En als een beetje doe DHZ'er moet er natuurlijk ook zelf te fabriceren zijn :lol:

Is er misschien iets bekend over bumperlippen van andere automerken die qua vorm grotendeels overeenkomen met een E11 ?
Ik zoek iets voor zowel de voorkant en de achterkant van de auto.
Kunnen we straks de sloop weer eens afstruinen ;)
Toyota_e10
President member
President member
BerichtenCOLON 1341
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51

Re: bumperlippen e11

Bericht door Toyota_e10 »

een renault lagunalip past wel voor aan de voorkant..en de lip van een seat ibiza wel aan de achterkant
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<
marco008
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON Zo Jan 16, 2011 12:52

Re: bumperlippen e11

Bericht door marco008 »

Aha,
Dat ziet er opzich goed uit !

Heeft iemand toevallig nog andere suggesties.
Of evt foto's van de pre-facelift voorkant lippen ?
Toyota_e10
President member
President member
BerichtenCOLON 1341
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51

Re: bumperlippen e11

Bericht door Toyota_e10 »

lip van een opel calibra
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<
marco008
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON Zo Jan 16, 2011 12:52

Re: bumperlippen e11

Bericht door marco008 »

Ook niet verkeerd :D
Ik heb hier ook een mooie gezien van een Avensis 2008 model:
UP close LV.jpeg
komt uit dit topic: Klik
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Toyota_e10
President member
President member
BerichtenCOLON 1341
GeregistreerdCOLON Wo Mrt 24, 2004 18:51

Re: bumperlippen e11

Bericht door Toyota_e10 »

genoeg lippen dus om aan te passen ;)
Taberim@..Assen ..::TOYOTA::..>Auris<
Sieten
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON Wo Feb 02, 2011 12:36

Re: bumperlippen e11

Bericht door Sieten »

Haha,

Ik wist niet eens dat mijn auto in deze lijst voorkwam! :D
Via google achter gekomen!

Wat een eer!! Ze noemen mijn op maat gemaakte lip 'mooi'! #trots#
Driving:
4-Wheels: Toyota Corolla E11 1.6 16v (1997)
2-Wheels: Yamaha Fazer 600 (2001)

#BAM, JONGE!!!
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON Zo Feb 06, 2011 13:20

Re: bumperlippen e11

Bericht door Corolla Nijverdal »

Sieten schreefCOLONHaha,

Ik wist niet eens dat mijn auto in deze lijst voorkwam! :D
Via google achter gekomen!

Wat een eer!! Ze noemen mijn op maat gemaakte lip 'mooi'! #trots#
Het ziet er netjes uit en dan verdien je de complimenten! :D
Gr,
Trystan
erik
Senior member
Senior member
BerichtenCOLON 297
GeregistreerdCOLON Za Jul 25, 2009 11:36

Re: bumperlippen e11

Bericht door erik »

Die lip van die renault laguna vanaf welk bouwjaar en welk model want zit er ook aan te denken om dat te doen
toyotafreak1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON Za Aug 13, 2005 23:44

Re: bumperlippen e11

Bericht door toyotafreak1 »

Toyota_e10 schreefCOLONlip van een opel calibra
sorry voor het ophalen van een oud topic.. maar iemand enig idee welk bouwjaar calibra?? vind em wel wijs staan zo...
toyotafreak had 2x ae 82 gt's! en 2x carina II uit '91 exiv en '92.

nu na een bmw en een fiat punto eindelijk weer een toyota! '99 corolla hb groen

http://WWW.RECHTEBANAAN.NL" onclick="window.open(this.href);return false;
clk-p
Special member
Special member
BerichtenCOLON 920
GeregistreerdCOLON Di Jan 17, 2012 11:47

Re: bumperlippen e11

Bericht door clk-p »

toyotafreak1 schreefCOLON
Toyota_e10 schreefCOLONlip van een opel calibra
sorry voor het ophalen van een oud topic.. maar iemand enig idee welk bouwjaar calibra?? vind em wel wijs staan zo...
die dingen zijn toch allemaal het zelfde?
Corolla E11 1.6 R.I.P
Welcome Corolla G6-R (SOLD)
Grey Corolla TTE
toyotafreak1
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON Za Aug 13, 2005 23:44

Re: bumperlippen e11

Bericht door toyotafreak1 »

clk-p schreefCOLON
toyotafreak1 schreefCOLON sorry voor het ophalen van een oud topic.. maar iemand enig idee welk bouwjaar calibra?? vind em wel wijs staan zo...
die dingen zijn toch allemaal het zelfde?
geen idee, eerste 3 auto's van mij waren wel opel (d-kadett, e-kadett, omega) maar daarna kwamen vrij snel de toyota's dus geen idee qua calibra's haha..

zal maatje van me eens vragen, die is opel fanaat.. (c-kadettje en astra f)
toyotafreak had 2x ae 82 gt's! en 2x carina II uit '91 exiv en '92.

nu na een bmw en een fiat punto eindelijk weer een toyota! '99 corolla hb groen

http://WWW.RECHTEBANAAN.NL" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY