Wie kan mij meer vertellen over een Yaris T- Sport 1800 VVTI van 2007 tot 2009
Wat zijn de kwaaltjes aan deze auto's?
Interessante auto om aan te schaffen? Of een absolute NOT DONE!
PS: Niet voor mij zelf! Is heel misschien voor vrouwtje lief!
ModeratorCOLON Moderator

Ruudje schreefCOLONIs dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreefCOLON Nee z'n 5

Dan ken jij iris nog niet coup :p dië is gek op luxe en knopjes. En snelheid vind ze ook leuk. De t sport vind ze een stuk mooier dan een standaard yarisCoupÉter schreefCOLONhij is wel lekker snel. maar of je meisje dat echt wiltVoor benzin, verzekering, belasting is een 1.3 beter. Snel zat en goedkoper

project 2 is200 1jzvvtijunkiesietze schreefCOLONpwn je broer en koop een echte g6-r

deze heeft geeneens climate controle!!martijnE11 schreefCOLONPrijs verschil valt allemaal nog wel mee!
Misschien is hij in belasting en verzekering wel duurder. Maar daar krijg je ook een leukere auto voor terug toch?![]()
Kan iemand mij het verschil vertellen in verzekering?
Waar mijn ogen vooral op uit zijn gekomen is deze auto:
http://www.autowereld.nl/toyota/yaris/0 ... tml#foto-3" onclick="window.open(this.href);return false;
Vind hem er zelf hartstikke mooi en netjes uitzien. Kilometerstand van bijna niks! en 2009 is ook een mooi jong bouwjaar.![]()
@martijn. Een tsport kit is vermoedelijk HEEL duur. De bumpers en dergelijke. Dan heb je voor dat geld wat je dan al in de auto pompt een hele mooie Tsport. Vind ik zelf een beetje zonde.
@Sv-Sportcars. Je hebt misschien wel gelijk wat de bekleding en dergelijke betreft. En oke het is geen strepen trekker. Maar dat hoeft ook helemaal niet. Het is voor vrouwtje lief. Ik hoop op een leasauto zonder bijtelling. De Corolla als hobby auto en Yaris als gewone auto. Leek ons een prima oplossing!;)
@ Steve. Jij begrijpt me! Gewoon een mooie auto met net ietsjes extra's t.o.v de 1.0 of 1.3

martijnE11 schreefCOLONWaar mijn ogen vooral op uit zijn gekomen is deze auto:
http://www.autowereld.nl/toyota/yaris/0 ... tml#foto-3" onclick="window.open(this.href);return false;