Ik heb bij mijn E12 verso 1.6 vvt-i bij de dealer onlangs de remmen laten vervangen, en daar kreeg ik bij het afhalen het advies om bij de volgende beurt de multiriem te vervangen. Nu zit ik eraan te denken om het zelf te gaan doen, maar nu vraag ik mij af of dat geen lastige klus is..
de riem loop namelijk ook langs onderdelen ver achterin de motor ruimte en ook vrij diep onderin (de verso is volgens mij hoger gebouwd).
Ik beschik niet over een hefbrug e.d. en ik heb niet echt heel lange armen
Is hier iemand die er ervaring mee heeft en mij kan aanraden wat het beste is om te doen? zelf doen, of laten doen?
Met vriendelijke groet, Bert
