Beste corolla freaks,
Ik erger me op dit moment heel erg aan mijn linker mistlamp waar waarschijnlijk vocht in zit.
Nu heb ik geprobeerd via de onderkant erbij te komen ( door die plaat weg te halen ) maar dit lukt helaas niet. op 1 of andere manier blijft de plaat vast zitten.
vandaar ook de vraag hoe ik mijn voorbumper los kan maken ? is dit simpel om te doen of komt daar heel wat bij kijken ??
Zie hier foto van mijn mistlamp
Voorbumper E12
ModeratorCOLON Moderator
-
Daniel092
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 694
- GeregistreerdCOLON Di Jul 13, 2010 23:05
Voorbumper E12
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Het gaat niet om wat je bereikt, maar om de keuzes die je maakt.
-
nicknameless
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 514
- GeregistreerdCOLON Wo Jan 04, 2012 09:15
Re: Voorbumper E12
We kunnen wel even afspreken? Heb toch 2 weken vakantie.
Het is wat makkelijker in real life te laten zien hoe of wat dan een verhaaltje neer kwakken.
Het is wat makkelijker in real life te laten zien hoe of wat dan een verhaaltje neer kwakken.
-
Daniel092
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 694
- GeregistreerdCOLON Di Jul 13, 2010 23:05