Voorbumper E12

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
Daniel092
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 694
GeregistreerdCOLON Di Jul 13, 2010 23:05

Voorbumper E12

Bericht door Daniel092 »

Beste corolla freaks,

Ik erger me op dit moment heel erg aan mijn linker mistlamp waar waarschijnlijk vocht in zit.
Nu heb ik geprobeerd via de onderkant erbij te komen ( door die plaat weg te halen ) maar dit lukt helaas niet. op 1 of andere manier blijft de plaat vast zitten.

vandaar ook de vraag hoe ik mijn voorbumper los kan maken ? is dit simpel om te doen of komt daar heel wat bij kijken ??

Zie hier foto van mijn mistlamp
IMG_2144 (Medium).jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Het gaat niet om wat je bereikt, maar om de keuzes die je maakt.
nicknameless
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 514
GeregistreerdCOLON Wo Jan 04, 2012 09:15

Re: Voorbumper E12

Bericht door nicknameless »

We kunnen wel even afspreken? Heb toch 2 weken vakantie.
Het is wat makkelijker in real life te laten zien hoe of wat dan een verhaaltje neer kwakken.
Patrick's Toyota Corolla E12 1.6 16V VVT-i Linea Sol 3E5 Chili Red
Mijn projecten topic
Daniel092
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 694
GeregistreerdCOLON Di Jul 13, 2010 23:05

Re: Voorbumper E12

Bericht door Daniel092 »

je hebt een pm ;)
Het gaat niet om wat je bereikt, maar om de keuzes die je maakt.
BUTTON_POST_REPLY