dashbord verlichting brand niet

Over sturen, bekleding, carkits, enz...

ModeratorCOLON Moderator

BUTTON_POST_REPLY
jan50
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON Di Mei 01, 2012 23:05

dashbord verlichting brand niet

Bericht door jan50 »

van mijn E10 bj 94 brand een gedeelte van mijn midden dashbord deel niet .
ik bedoel het gedeelte waar de ventilatie en kachel schuiven zitten is dit apart gezekert of zit er maar 1 lampje achter wat misschien kapot is
en hoe kom ik bij het lampje/lampjes.
wie kan mij helpen ook zoek ik nog een wphb van de E10 bj 92/97 heb wel de nieuwe maar het klopt niet met mijn auto.
rolllaman
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 828
GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16

Re: dashbord verlichting brand niet

Bericht door rolllaman »

zit een heel klein lampje in.knopjes van de schuifhendels kan je er zo vanaf trekken en dan kan je het gedeelte er zo uithalen.kan wel op punten blijven hangen maar tis te doen.om bij het lampje te komen moet je eerst het doorzichtige plastic demonteren.

ik kan morgen wel ff een foto maken want heb een e10 staan waar je dus nu het lampje zo van kan zien.
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.

Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
jan50
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON Di Mei 01, 2012 23:05

Re: dashbord verlichting brand niet

Bericht door jan50 »

rollaman als je dat wil doen graag
rolllaman
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 828
GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16

Re: dashbord verlichting brand niet

Bericht door rolllaman »

zal morgenavond ff een poging wagen.tis nu donker en kwam er al achter dat ik het bovenste deel al erin had gezet.maar morgen staat hij bij mijn werk en zal ik met goed licht ff een foto maken.of misschien dat iemand anders snel een foto heeft???
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.

Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Re: dashbord verlichting brand niet

Bericht door Co'tje »

idd je moet het frame rond de radio weghalen dan kan je erbij..

er zitten 2 schroeven ergens halverwege die moet je losmaken. dan de asbak eruit dan kan je het onderste deel lostrekken.

dan zit het bovenste deel(zie foto) nog vast die zit gewoon geklikt en kan je er met beleid uittrekken..
resized_DSC00696.jpg
dan zie het er zo uit als op onderstaande foto in het midden zie je een plastik doorzichtig ding zitten daar zit het lampje in of achter. heb het lampje verder nooit vervangen maar moet vast niet zo moeilijk zijn als je eenmaal zo ver bent.
resized_DSC00693.jpg
U heeft niet de benodigde permissies om de bestanden die aan dit bericht zijn toegevoegd te bekijken.
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
rolllaman
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 828
GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16

Re: dashbord verlichting brand niet

Bericht door rolllaman »

ey bedankt arco.nou Jan hier heb je je how to do.Succes.
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.

Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
jan50
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON Di Mei 01, 2012 23:05

Re: dashbord verlichting brand niet

Bericht door jan50 »

bedankt voor de uitleg ga er vrijdag mee beginnen
jan50
Starting member
Starting member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON Di Mei 01, 2012 23:05

Re: dashbord verlichting brand niet

Bericht door jan50 »

heren nog bedankt voor de uitleg en foto`s heb vandaag even het lampje verwisseld 20minuten en alles brand weer.
rolllaman
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 828
GeregistreerdCOLON Zo Jan 04, 2004 09:16

Re: dashbord verlichting brand niet

Bericht door rolllaman »

mooi om te horen dat het gelukt is. :D
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.

Startkabels????heb ik niet nodig ik rij toyota
Co'tje
CCNL Member
CCNL Member
BerichtenCOLON 10301
GeregistreerdCOLON Za Nov 20, 2004 20:24

Re: dashbord verlichting brand niet

Bericht door Co'tje »

mooi dat het gelukt is, zo zie je maar weer, al die oude foto dienen toch nog ergens voor.. hahaha..

ARco
Don't take life too serious, You'll never get out alive
Savage Corolla SOLD!! ---> New.. Curtevenne 830AK
Arco® The exclusive choice
Proud member of the NCS crew, Gebouw het uzelf!
BUTTON_POST_REPLY