Hallo,
Ik heb besloten om mijn originele radio te vervangen naar een DIN2 radio. Nu zitten er achter de originele radio 3 stekker. Ik heb een verloopkabel voor 2 kabels en dat is op zich genoeg voor de DIN2 radio maar heb nu nog een stekker over welke dus niet gebruikt wordt. Weet een van jullie precies waar die stekker/kabels voor zijn.
Ook wil ik graag weten of een van jullie weet welke welke kabel ik kan gebruiken voor de handrem en voor het achteruitrijden. Deze heb ik namelijk ook nodig voor de DIN2 radio (ivm met tv functie en achteruitrijcamera).
Radiokabels in een E12
ModeratorCOLON Moderator
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 02, 2006 20:22
Radiokabels in een E12
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
-
Leon
- Forum Admin

- BerichtenCOLON 11908
- GeregistreerdCOLON Ma Sep 16, 2002 22:20
Re: Radiokabels in een E12
Ik meen dat er voor de stuurbediening een aparte stekker was, dat zal dan de derde zijn die jij vond.
De aansluitingen kun je meestal wegnemen uit de stekkers links of rechts naast de voetenruimtes. De Toyota dealer kan je wel een pin-out van de stekkers geven, dan weet je zo welk stekker(s) en welke pin(nen) je nodig hebt.
De aansluitingen kun je meestal wegnemen uit de stekkers links of rechts naast de voetenruimtes. De Toyota dealer kan je wel een pin-out van de stekkers geven, dan weet je zo welk stekker(s) en welke pin(nen) je nodig hebt.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
-
sjako4
- CCNL Member

- BerichtenCOLON 155
- GeregistreerdCOLON Wo Mei 05, 2010 20:21
Re: Radiokabels in een E12
misschien heb je hier ookj het een en ander aan : kijk hier eens in , staat best veel : http://www.scribd.com/doc/87565003/Manu" onclick="window.open(this.href);return false; ... g-Manual-2
gr Sjaak
gr Sjaak
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 02, 2006 20:22
Re: Radiokabels in een E12
sjako4 schreefCOLONmisschien heb je hier ookj het een en ander aan : kijk hier eens in , staat best veel : http://www.scribd.com/doc/87565003/Manu" onclick="window.open(this.href);return false; ... g-Manual-2
gr Sjaak
Deze had ik ook gevonden maar om eerlijk te zijn kon ik er niet uitkomen. Kan jij er toevallig uitkomen???
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
-
Denne82
- Newbie

- BerichtenCOLON 34
- GeregistreerdCOLON Di Mei 18, 2010 12:16
Re: Radiokabels in een E12
Ik denk dat je een brede smalle grote stekker overhoud. Vermoedelijk is dit de stekker van je boordcomputer. Die verlies namelijk wanneer je de originele toyota radio vervang voor een andere.
-
Ikke Niet
- Full member

- BerichtenCOLON 400
- GeregistreerdCOLON Ma Okt 02, 2006 20:22
Re: Radiokabels in een E12
Dat klopt. Ik hou 1 stekker over en daarvan ben ik juist op zoek naar de definitie. Dit omdat ik een interface heb aangeschaft om de stuurwielbediening te kunnen blijven gebruiken. Aangezien dat dus in die stekker zit (volgens mij) ben ik dus op zoek naar de definitie.Denne82 schreefCOLONIk denk dat je een brede smalle grote stekker overhoud. Vermoedelijk is dit de stekker van je boordcomputer. Die verlies namelijk wanneer je de originele toyota radio vervang voor een andere.
Bekijk mijn vorderingen op: viewtopic.php?f=50&t=30911 en geniet van mijn "gestuntel".
-
Denne82
- Newbie

- BerichtenCOLON 34
- GeregistreerdCOLON Di Mei 18, 2010 12:16
Re: Radiokabels in een E12
Dan heb ik je verkeerd begrepen.
In dat geval ben ik ook heel erg benieuwd. Ik ben zelf ook met een andere radio bezig en krijg inderdaad ook de stuurwiel bediening niet aan de praat.
In dat geval ben ik ook heel erg benieuwd. Ik ben zelf ook met een andere radio bezig en krijg inderdaad ook de stuurwiel bediening niet aan de praat.